Test | Iza kulisa: Harley-Davidson Ride, Ride, Slide 2018
U Motoreviji br. 129 možete pročitati naše dojmove o vožnji Harleyevih
Touring i Sportster modela, a ovdje
vam donosimo pogled iza kulisa još jedne značajne svjetske prezentacije
održane u Hrvatskoj
Osim sve većeg broja turista, Dalmacija posljednjih godina ugošćuje sve veći broj proizvođača automobila i motocikala. Otok Pag, primjerice, već je dugo svojevrstan fotografski studio marki poput Mercedesa, BMW-a (uključujući BMW Motorrad), Porschea, Jaguara i mnogih drugih, a osim za stvaranje službenih press materijala, Dalmacija svjetskim auto i moto brandovima postaje omiljena lokacija za održavanje svjetskih i europskih novinarskih prezentacija novih modela.
Posljednji u nizu brandova koji su odabrali Hrvatsku je i Harley-Davidson, koji je u Splitu i okolici (pretežno zaleđu, ali i uz obalu prema Makarskoj) od sredine travnja do početka svibnja održao međunarodni event Ride, Ride, Slide, ponajprije namijenjen svjetskom lansiranju novih modela Iron 1200 i Forty-Eight Special.
Za svojevrsno sjedište cijelog događaja odabran je hotel Le Méridien Lav u Splitu, odnosno Podstrani, na čijem je prilazu bilo teško ne primijetiti nekolicinu parkiranih šlepera britanske tvrtke WMB Logistics zaduženu za prijevoz 50-ak motocikala američke marke. U sklopu hotelskog kompleksa postoji više restorana, što je znatno olakšalo svakodnevno održavanje novinarskih večera i druženja nakon svakog dana vožnji, a s male, lijepe plaže iza hotela svako su jutro novinare čekali uredno posloženi motocikli. Osim toga, Harley je “zauzeo” dobar dio hotelskog lobija i pretvorio ga u novinarsku Harley-Davidson zonu u kojoj su izložili novu liniju odjeće stvorenu povodom 115. rođendana branda i nekoliko posebnih modela motocikala, a za zabavu, uz bar, bila su i dva biljarska stola.
Službeni dio Ride, Ride, Slide prezentacije trajao je 14 dana tijekom kojih je kroz hotel i zacrtane rute vožnje prošlo 160 novinara iz cijelog svijeta, od Amerike, Kanade i Brazila do Južne Afrike, Libanona, Rusije i Indije. Novinari su tijekom ta za organizatore intenzivna dva tjedna bili podijeljeni u sedam trodnevnih grupa koje su se iz dana u dan preklapale i izmjenjivale - svaka je grupa vozila tijekom tri dana (Touring i Sportster modele te flat-track utrku, otud i naziv Ride, Ride, Slide).
Cjelokupan organizacijski tim prezentacije, čije je planiranje započelo u prosincu prošle godine, činilo je nešto manje od 40 ljudi - uključujući Harleyevu PR i logističku ekipu, predvođenu uvijek dobro raspoloženim Nikom Ellwoodom, fotografe i snimatelje (okinuli više od 10.000 fotografija i snimili desetke sati materijala), službene vozače koji su vodili grupe novinara tijekom vožnji (i prešli gotovo 2900 km) te ekipu zaduženu za održavanje i pranje samih motocikala (odradili više od 350 pranja). Daleko najzabavniji posao imao je mladi Englez koji je osmislio same rute za oko 450 kilometara vožnje Touring i Sportster modela - nakon što je ih više puta odvezao uzduž i poprijeko, sada ih, prema vlastitim riječima, može proći zavezanih očiju.
Naš novinar Marko Santini čeka red za službeno fotografiranje vožnje
Ruben Xaus objašnjava tehniku vožnje za flat-track utrku
Osim novinara, Ride, Ride, Slide eventom bili su istinski oduševljeni i sami organizatori, pa Nik Ellwood smatra kako postoji velika vjerojatnost da će Hrvatska u bliskoj budućnosti ponovno poslužiti kao lokacija za održavanje neke buduće svjetske prezentacije Harley-Davidsona. Sve o našim dojmovima vožnje Touring i Sportster modela, kao i sudjelovanja u flat-track utrci, pročitajte u novom, 129. broju Motorevije.
Ride, Ride, Slide u brojkama
160 - broj novinara
14 - dana trajanja eventa
40 - članova organizacije
450 - kilometara koje su prešli novinari
2900 - kilometara koje su prešli vodiči
350 - broj pranja motocikala
10.000 - napravljenih fotografija
24 - sata snimljenih video materijala
50 - motocikala za novinarske vožnje
2 - šlepera za prijevoz motocikala do Hrvatske
Zajednica | Komentari