Test | Intermot 2014
Donosimo djelić atmosfere sa sajma u Koelnu
Intermot je bijenalni sajam (održava se svake dvije godine), pa tako u tekućoj 2014. prethodi sajmu EICMA Milano. Budući da su spomenuti sajmovi datumima vrlo bliski, odnosno dijeli ih svega mjesec dana, proizvođači motocikala primjenjuju različite taktike. Drugim riječima, na Intermotu nitko neće baciti sve karte na stol, jer se važni aduti čuvaju za Milano, koji ipak ima osjetno dužu tradiciju i veći značaj.
Intermot je zapravo nepotpuna uvertira u sezonu 2015. i samim time nudi manje blještavila i ekskluzivnih noviteta, posebice od strane europskih proizvođača. Ako ćemo iskreno – nekakvih ekstra senzacija nije ni bilo. Dalo se to već naslutiti tjednima unaprijed, između ostalog i prema špijunskim fotografijama predstojećih noviteta kojih i nije bilo osobito puno.
Teško je proglasiti glavnu zvijezdu sajma, ali jedna od njih je svakako Kawasaki Ninja H2R, koji zahvaljujući kompresoru razvija nepunih 300 KS. No, prikazana je verzija sa sufiksom R, namijenjena utrkivanju, dok će 'obični' H2 svjetlo dana ugledati za mjesec dana u Milanu, a taj će raspolagati sa 'smirenijih' 220-230 KS.
Od japanskih proizvođača svakako treba istaknuti Suzuki, koji se konačno počeo buditi iz mrtvih. Sušne su godine iza njih, a količina predstavljenih noviteta je iznenađujuće dobra. Ipak, ni ovdje nije bilo nikakvih senzacija, ali je generalni zaključak da počinju hvatati priključak s ostalima. Prikazali su power-naked GSX-S 1000 i njegovu oklopljenu inačicu F, malog Stroma opremljenog žbičanim kotačima, GSX-R 1000 s ABS-om i novi ekonomični skuter Address. S obzirom na protekle godine, sasvim solidno, a ulazak u Moto GP iduće sezone svakako ima velik značaj.
Od europskih proizvođača dominirao je BMW, što je i logično jer su nastupali na domaćem terenu. Predstavili su novi R 1200 R (bez telelevera), zatim S 1000 RR osnažen na 199 KS, ali i sport touring verziju R 1200 RS. Ducati je konačno skinuo veo s novog Scramblera, a KTM je predstavio 1290 Super Adventure.
Ono čega je definitivno nedostajalo su atraktivne hostese, koje bi dodatno zagrijale cjelokupnu atmosferu. Tražili smo ih povećalom! Tako je sve skupa djelovalo pomalo hladno, pa s posebnim nestrpljenjem iščekujemo milansku EICMA-u. U međuvremenu pripremamo detaljan izvještaj s Intermota i pregled svih noviteta, koji vas čeka u novom broju Motorevije, na kioscima od sredine listopada.
Zajednica | Komentari