Motorevija
PRETRAGA
2010-05-01
Bookmark and Share

Povijest modela
Honda SH 125/150

Japanski model koji su oblikovali talijanski dizajneri u Hondinom studiju u Italiji te model koji je neprikosnoveni bestseler u istoj toj Italiji koja ima mnoštvo vlastitih kvalitetnih marki. Više ne treba ništa ni dodati. No, kako to uvijek kod nas biva, ovdje je situacija nešto drukčija jer je SH zbog nestalnog uvozničkog odnosa godinama bio slabije zastupljen, i to sve dok ga nije preuzela tvrtka Ruting iz Rijeke. Tada kreće nešto intenzivnija prodaja, a najviše rabljenih na tržištu danas potječe iz 2007. i 2008. godine. Za 2009. godinu Honda predstavlja novi SH koji trenutačno u salonima stoji 31.244 kune. Tijekom 2007. godine SH 150i je na sniženju koštao samo 24.990 kuna i nešto se više prodavao kao novi te je stigao i u redakciju Motorevije na maraton test od 15.000 km.

Test je nažalost zbog prometne nezgode završio ranije, otprilike na 3700 odvezenih kilometara. Ipak, i prijeđeni su kilometri bili više no dovoljni da se posve naviknemo na maleni i vižljavi SH. Pouzdana mehanika prekrivena je oku ugodnom oplatom koja ističe uspravan položaj sjedenja s niskom ravnom podnicom te dobro položenim upravljačem. Uz velike kotače, skuter je podnicom od tla odmaknut 140 mm te se njime lako mogu svladati gradski rubnjaci i prečice. Uz to, spremnik goriva je smješten pod sjedalom i djelomice smanjuje kapacitet prtljažnika pa smo u njega uspijevali spremati samo jet-kacigu. Što se potrošnje na testu tiče, kretala se oko tri litre na 100 km, a često je bila i niža. 16 KS snažan motor izvrsno je gurao maleni skuter do najviše brzine oko 120 km/h, a jedino je bubanj kočnica mogla biti bolja. I

ako je bila učinkovita, na dodir je bila spužvasta i trebalo je učestalo zatezati pogonsku sajlu. Nažalost, od malenog smo se SH-a prerano oprostili, no i danas se za njime na cesti rado osvrnemo. U protekle dvije godine na tržištu se pojavio model luna kineske proizvodnje koji je ustvari kopija modela SH predstavljenog 2001. godine. Očito je popularnost tog modela nagnala i kineske tvrtke da ga pokušaju izraditi po nižoj cijeni te vjerojatno i nižoj kvaliteti. Uz model SH 125/150 na tržištu je od 2006. godine prisutan i jači model 300 koji nudi ozbiljnije performanse, no na tržištu rabljenih ga - zbog vrlo visoke cijene koju je imao kao novi - gotovo i nema. Cijene rabljenih modela kreću se od 16.000 kuna (SH 150) za modele iz 2007. godine pa naviše.


Razvoj modela

1984. Prvi put predstavljen skuter naziva SH i obujma 50 ccm koji je krasila jednostavnost, praktičnost, ali i veliki kotači koji će tek postati trend i proslaviti taj model

2001.
Modeli SH 125 i 150 predstavljeni u obliku u kojem su nam manje-više poznati i danas. S tim modelima započinje uspon na prodajnim listama i europska popularnost



2006.
Blagi redizajn postojećeg modela radi nove svježine i daljnja dobra prodaja koja u 2006. godini diže SH na vrh prodajne ljestvice u Italiji uz fascinantnu ukupnu brojku od 28.830 komada


     

   

2009.
Predstavljen temeljito obnovljen novi model koji stilski i karizmom s pravom nasljeđuje stari.







Honda SH125 2006
Honda SH125 2006

Honda SH125

�daje

Obujam: 124 cm3

Snaga: 13 k (9 KW) 9000 rpm

Okretni moment: 11,5 Nm @ 7000rpm

Prednja kočnica: 220 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 130 mm , , koďż˝nih klipova

Prednja guma: 100/80-16 50P

Stražnja guma: 120/80-16 60P

Obujam spremnika: 7,5 l

Dužina: 127 kg

Maksimalna brzina: 120 km/h

Honda
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R