Povijest modela
Japanski model koji su oblikovali talijanski dizajneri u Hondinom studiju u Italiji te model koji je neprikosnoveni bestseler u istoj toj Italiji koja ima mnoštvo vlastitih kvalitetnih marki. Više ne treba ništa ni dodati. No, kako to uvijek kod nas biva, ovdje je situacija nešto drukčija jer je SH zbog nestalnog uvozničkog odnosa godinama bio slabije zastupljen, i to sve dok ga nije preuzela tvrtka Ruting iz Rijeke. Tada kreće nešto intenzivnija prodaja, a najviše rabljenih na tržištu danas potječe iz 2007. i 2008. godine. Za 2009. godinu Honda predstavlja novi SH koji trenutačno u salonima stoji 31.244 kune. Tijekom 2007. godine SH 150i je na sniženju koštao samo 24.990 kuna i nešto se više prodavao kao novi te je stigao i u redakciju Motorevije na maraton test od 15.000 km.
Test je nažalost zbog prometne nezgode završio ranije, otprilike na 3700 odvezenih kilometara. Ipak, i prijeđeni su kilometri bili više no dovoljni da se posve naviknemo na maleni i vižljavi SH. Pouzdana mehanika prekrivena je oku ugodnom oplatom koja ističe uspravan položaj sjedenja s niskom ravnom podnicom te dobro položenim upravljačem. Uz velike kotače, skuter je podnicom od tla odmaknut 140 mm te se njime lako mogu svladati gradski rubnjaci i prečice. Uz to, spremnik goriva je smješten pod sjedalom i djelomice smanjuje kapacitet prtljažnika pa smo u njega uspijevali spremati samo jet-kacigu. Što se potrošnje na testu tiče, kretala se oko tri litre na 100 km, a često je bila i niža. 16 KS snažan motor izvrsno je gurao maleni skuter do najviše brzine oko 120 km/h, a jedino je bubanj kočnica mogla biti bolja. I
ako je bila učinkovita, na dodir je bila spužvasta i trebalo je učestalo zatezati pogonsku sajlu. Nažalost, od malenog smo se SH-a prerano oprostili, no i danas se za njime na cesti rado osvrnemo. U protekle dvije godine na tržištu se pojavio model luna kineske proizvodnje koji je ustvari kopija modela SH predstavljenog 2001. godine. Očito je popularnost tog modela nagnala i kineske tvrtke da ga pokušaju izraditi po nižoj cijeni te vjerojatno i nižoj kvaliteti. Uz model SH 125/150 na tržištu je od 2006. godine prisutan i jači model 300 koji nudi ozbiljnije performanse, no na tržištu rabljenih ga - zbog vrlo visoke cijene koju je imao kao novi - gotovo i nema. Cijene rabljenih modela kreću se od 16.000 kuna (SH 150) za modele iz 2007. godine pa naviše.
Razvoj modela
1984. Prvi put predstavljen skuter naziva SH i obujma 50 ccm koji je krasila jednostavnost, praktičnost, ali i veliki kotači koji će tek postati trend i proslaviti taj model
2001. Modeli SH 125 i 150 predstavljeni u obliku u kojem su nam manje-više poznati i danas. S tim modelima započinje uspon na prodajnim listama i europska popularnost
2006. Blagi redizajn postojećeg modela radi nove svježine i daljnja dobra prodaja koja u 2006. godini diže SH na vrh prodajne ljestvice u Italiji uz fascinantnu ukupnu brojku od 28.830 komada
2009. Predstavljen temeljito obnovljen novi model koji stilski i karizmom s pravom nasljeđuje stari.