2010-05-05 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: mps | |
Na 24.766 km presađeno mu je novo srce. Time je superluksuzni turer resetiran na nulu i sve je moglo krenuti otpočetka. No, već nakon 12.000 km pojavio se novi problem. Motor je počeo ispuštati zvukove nakon kojih je kraj bio neizbježan
Razočaravajuće! Tako bi glasio dosadašnji rezime testa izdržljivosti bavarskog superturera. Od BMW-a K 1300 GT, modela koji je zapravo tehnička evolucija uspješnog prethodnika K 1200 GT-a, očekivalo se puno više.
Naime, u svim je usporednim testovima doslovce pomeo konkurente. No, kao i mnogo puta dosad kvalitete iskazane tijekom usporedbi i testova ne moraju se nužno poklapati s onima na testu izdržljivosti.
Dakle, rezimirajmo ukratko. Nakon što je na 24.766 „eksplodirala“ košara spojke te uzrokovala kapitalni kvar motora (međubilanca Motorevija 1/2010.), BMW je odlučio našem najluksuznijem maratoncu podariti novo „srce“ i nastaviti započeto. Novi je motor sve iznova postavio na nulu - dakle obavezno odvezenih 50.000 km što znači da će ostatak motocikla ustvari pretrpjeti torturu od oko 75.000 km.
Obujam: 1293 cm3
Snaga: 161 k (117 KW) 9000 rpm
Okretni moment: 135 Nm @ 8000rpm
Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 294 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70 ZR 17
Stražnja guma: 180/55 ZR 17
Obujam spremnika: 24 l
Dužina: 255 kg
Maksimalna brzina: 245 km/h
VIDEO Yamaha MT-09 Y-AMT: Koliko smisla ima automatik? |
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |