Test | Axor Apex: Što može kaciga od 100 eura?
U pojedinim segmentima kaciga čak i nadmašuje cjenovni rang, dok je najveći prostor za poboljšanja u području akustike i ventilacije
Axor je mlad i nepoznat brend, nastao 2015. kao talijansko-indijska kolaboracija. Dizajn potpisuju naši prekomorski susjedi, a za proizvodnju su zaduženi Indijci (Vega). Konačan proizvod uopće ne izgleda loše, a u prvom planu je pristupačna cijena od 109 eura u što je uključena i pinlock folija protiv zamagljivanja.
Završna obrada, lakiranje i preciznost mehanizma vizira (postoji i sunčani na izvlačenje) čak i nadmašuju cjenovni rang, dok sigurnost potvrđuje certifikat ECE 22-05, dakle onaj prethodni. Školjka je izrađena od plastike, a sustav vezanja je mikro-kopčom.
Opći dojam kvalitete je OK, kaciga je nešto plića i forma nasjedanja nije perfektna, ali u okviru cijene teško je pronaći objektivan prigovor. Najveća zamjerka je što kaciga ima nešto uže, odnosno pliće vidno polje, pa je pogled dijagonalno unazad, u trenutku kada gledate preko ramena i provjeravate mrtvi kut, djelomično zaklonjen.
Ventilacija radi, ali nije osobito učinkovita, jer gusta crvena mrežica na unutarnjoj podstavi sprječava protok zraka. Tome se može lako doskočiti, ali riječ je o simptomatičnoj pojavi za sve kacige nižeg cjenovnog ranga.
Na brzinama iznad 110 km/h treba računati na povećanu razinu buke. Vozeći se zagrebačkom obilaznicom na nakedu pri brzini od 150 km/h primijetili smo uzornu stabilnost, uz minimalan impuls pri bočnom pogledu. Dakle, aerodinamika je sasvim pristojna, ali akustika nije, pa na duljim vožnjama brzim cestama i autocestama svakako stavite čepiće za uši.
Plus: omjer uloženog i dobivenog, pinlock folija u cijeni
Minus: povećana razina buke na višim brzinama, neučinkovita ventilacija
Cijena: 109 eura/820 kn
Iridium vizir: 25 eura/188 kn
Info:
www.axor.hr
Zajednica | Komentari