Motorevija
PRETRAGA
2021-09-17 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Riječ je o modelu koji predstavlja ulaznicu u svijet Araijevih kaciga, cjenovno je upola jeftinija od RX-7V



Profile V je model koji se na tržištu pojavio prije dvije godine, a s cijenom od 4299 kuna predstavlja ulazak u svijet Araijevih kaciga (gotovo upola jeftinija od RX-7V). Ipak, bez obzira na to, riječ je o kacigi koja potpuno ispunjava sve sigurnosne i tehničke standarde ove tradicionalne premium marke te se - baš kao i sve ostale - proizvodi ručno u Japanu.

 

U odnosu na model Chaser X, čiji smo maraton test zaključili nedavno, na prvu je odmah zamjetna razlika u masi. Naime, Profile V je lakši nemalih 180 grama što se u vožnji itekako osjeti. Činjenica jest da su Japanci koristili novi materijal (Peripherally Belted e-Complex Laminate Construction) kako bi utišali kritike na račun mase.

Isto tako, Profile V je ergonomski vrlo ugodno oblikovan, ulazak u kacigu je brz i nesmetan, a materijali ne iritiraju ni nakon cjelodnevnog nošenja. Kalup kacige je dosta plitak, što zahtijeva određeno privikavanje, a vidno polje - baš kao i kod svih Araijevih modela - iznimno široko.



Ventilacija se tijekom ljetnih vrućina pokazala učinkovitom, poglavito u predjelu brade, a od jakog sunca nas je štitio zatamnjeni vizir (dodatna oprema). Kad smo već kod vizira, treba reći da je njegova zamjena zamišljena kao jednostavna (što i jest), no da je cijeli postupak ipak malo nespretan za izvođenje (potezanje sajlica, namještanje vizira u žljebove, nasjedanje poklopaca).



Netipično za Arai - Profile V je na autocesti pri 140-150 km/h poprilično tih i ugodan. Očigledno su u Araiju htjeli zadovoljiti širok spektar publike, s obzirom na to da su kacigu definirali za 'sport, street i touring' namjenu. Jesmo li što izostavili? Da, remen dvostrukog D-prstena mogao bi slobodno biti malo duži, kao što bi i aerodinamika u predjelu vrata mogla biti učinkovitija. Nije zanemarivo ni što Arai daje petogodišnje jamstvo.

Veličina: XS do XXL
Boje: jednobojne, grafike
Standard: ECE 22-05
Masa: 1500 grama (plus-minus 50 grama)
Cijena: 4299 kuna
Plus: forma nasjedanja, preglednost, niska razina buke, masa
Minus: nespretna izmjena vizira, plitak kalup, kratak remen za vezanje
Info: araihelmet.eu





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R