2009-11-25 , Autor: Ines Brezovac, Slike: GEC | |
Na tržište se vratio dvotaktni piaggio zip 50 koji je jeftiniji od četverotaktne verzije, a njegov motor više odgovara sportskom izgledu i karakteru
Već 16 godina dvotaktni Piaggiov zip omiljen je među mladim generacijama. Međutim, zbog ekoloških normi 2004. godine zamijenjen je četverotaktašem osvježenog dizajna. Stoga je bilo tek pitanje vremena kada će se na scenu vratiti prvotna inačica. Tako je za sezonu 2009. na tržište stigao piaggio zip 50 2T koji zadovoljava normu Euro 2 te za manje novca nudi više uživanja.
On i četverotaktni brat dijele malu masu – svega 90 kg sa svim tekućinama – te praktičnu primjenu i okretnost, no razlikuje ga bolji start koji u gradskoj gužvi itekako dobro dođe. Usprkos skromnim dimenzijama te sportskom epitetu, maleni zip ima dovoljno prostora na podnici, a sjedalo je udobno te je izvedeno tako da se viši vozači bez problema mogu povući unazad i komotno smjestiti. Također, podesivo je po visini, a u prostoru pod njim ima dovoljno mjesta za integralnu kacigu ili punu vrećicu poslije kupovine.
Uz to, kočna kombinacija disk-bubanj bez problema zaustavlja masu vozila i vozača, a unatoč kratkom hodu ovjes većinu neravnina zadovoljavajuće ublažava. Budući da cjelokupna konstrukcija i maleni 10-colni kotači nisu namijenjeni kolnom putu već gradu, tako ćete naučiti izbjegavati i veće rupe na cesti.
Zahvaljujući malom međuosovinskom razmaku zipom ćete se, neovisno o veličini manevarskog prostora, u gradu lako provući ili okrenuti. Iznimno je agilan, a živahnosti pridonosi upravo dvotaktni agregat prepoznatljive Piaggiove kvalitete te skromne potrošnje. Kako bi se postigao još efektniji izgled, naplaci su sada crni, a oplate se nude u četiri boje – crnoj, bijeloj, crvenoj i žutoj.
Na koncu, radost vožnje u dva takta platit ćete manje – cijena zipa 50 2T je 8962 kune, a četverotaktna verzija stoji 9567 kuna.
Obujam: 49,4 cm3
Snaga: 3,6 k (2,7 KW) 6500 rpm
Okretni moment: 4,5 Nm @ 6250rpm
Prednja kočnica: 175 mm , , koďż˝nih klipova
Prednja guma: 100/80-10
Stražnja guma: 120/70-10
Obujam spremnika: 7,3 l
Dužina: 80 kg
Maksimalna brzina: 50 km/h
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |