2007-07-02 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo | |
Kymcov skuter s velikim kotačima, people S 250, prostran je, robustan, izdrµljiv i pouzdan. Ne nudi ±minkerski scenski nastup, ali je vrlo je vrijedan sudrug u svakodnevnim gradskim guµvamaKymcov skuter s velikim kotačima, people S 250, prostran je, robustan, izdrµljiv i pouzdan. Ne nudi ±minkerski scenski nastup, ali je vrlo je vrijedan sudrug u svakodnevnim gradskim guµvama
Guµva u gradovima donosi puno negativnih učinaka - zagađenje, ka±njenje, nervoza..., ali ima i pozitivnih posljedica - mno±tvo odličnih modela u sve popularnijoj klasi gradskih skutera s velikim kotačima i motorom obujma 250 ccm. Sve če±će suočeni s besmislom čekanja u beskonačnim kolonama, ljudi se polako okreću alternativnom prijevozu. Kymco people S 250 namijenjen je upravo njima.
Najjači u svojoj obitelji, people S, priključio se modernim skuterima s tekućinom hlađenim motorima i upustio u µestoku borbu za naklonost kupaca. Nakon godina zrenja u obliku peoplea 200, taj model raskrstio je s manjim obujmom i zrakom kao medijem za hlađenje i uz dosta tehničkih dorada pre±ao u razred vi±e. U probrano dru±tvo različitih pristupa i afiniteta people S donosi Kymocovo viđenje potreba kupaca te klase. Narodu svakako trebaju robusnost, pouzdanost i pristupačna cijena, a već pri prvom pogledu na people S moµete nazrijeti sve te tri osobine.
Oblikovan je moderno, s o±trim linijama i puno tehno detalja poput nagla±enih rebara hladnjaka rashladne tekućine sprijeda i po boku prednjice, koja zbog svoje ±irine dobro ±titi koljena vozača od vjetra. Taj stilski detalj pomoći će vam i da taj model razlikujete od manje inačice people S 200. Uz to, vizualni doµivljaj skutera pojačavaju prednje svjetlo s dvjema ugrađenim halogenim lampama te pokazivači smjera i veliko straµnje svjetlo koje imitira LED-tehnologiju.
Sprijeda, na visoko postavljenom upravljaču koji pri skretanju ne smeta koljenima vozača, smje±teni su analogno-digitalni instrumenti i mali vjetrobran. Podnica je prostrana i ±iroka, s izraµenim srednjim grebenom u kojem je spremnik goriva. Sjedalo je prostrano i postavljeno na pravilnu visinu, pa će odgovarati većini vozača i vozačica. Ergonomija zadovoljava, a skuter i na prvi pogled odi±e komforom i praktično±ću.
Uz dobru zavr±nu obradu, promatrača će se najvi±e dojmiti prostranost. Tako i prostor pod sjedalom, u koji stane integralna kaciga, nudi poprilično prostora s obzirom na koncepciju s velikim kotačima, a opremljen je rasvjetom te 12-voltnom utičnicom za punjenje mobitela. People S je napravljen za maksimalna opterećenja, a to u voµnji ima i nedostataka. Niµim će vozačima ±iroko sjedalo i podnica oteµavati manipulaciju skuterom pri kretanju i stajanju, a cijelo vrijeme na malim brzinama vozač ima osjećaj tromosti zbog njegovih povećih gabarita.
Na vi±im brzinama taj osjećaj nestaje, a people očarava jakim motorom i dobrim odazivom na gas. Odlično je ubrzanje s mjesta do brzine od 80 km/h, a motor napajan rasplinjačem linearno vuče od praznog hoda do maksimuma, uz ne±to glasniju kulisu iz ispu±nog topa. Iako se, s obzirom na gabarite, skuter lako vozi, na većim neravninama ponovno do izraµaja dolazi tvrdi Kymcov ovjes, koji grubljom amortizacijom smanjuje komfor, a nakon dulje voµnje zaµeljeli smo da prostrano sjedalo bude i malo mek±e.
Zato treba pohvaliti kočnice. Tri diska i integralni sustav raspodjele kočne sile te opletena kočna crijeva rasko± su kojom se ne mogu pohvaliti ni neki razvikaniji i skuplji konkurenti, a kočnice apsolutno zadovoljavajuće izvr±avaju svoju zadaću. Kočenja su uzorna sve do maksimalne brzine, s dobrim osjećajem za doziranje koji skuter nudi na polugicama kočnica.
Uglavnom, kako su kilometri odmicali, mi smo se privikavali na Kymcov doµivljaj skutera velikih kotača. U svakodnevnoj je upotrebi vrlo brzo pokazao robusnost konstrukcije, a poznavajući sad već standardnu izdrµljivost i pouzdanost, moµemo reći da svi koji za ovaj kymco izdvoje 31.995 kuna, ±to je po±tena cijena, ne moraju se brinuti da će ih ostaviti na cesti. Pomalo mu nedostaje „scenski nastup“ kojim bi osvojio i srca onih koji preferiraju vrhunske komponente ili dizajn s potpisom, ali people S je ipak stvoren da bi bio vrijedan svakodnevni radnik, a ne ±minker.
Obujam: 653,7 cm3
Snaga: 63 k (46 KW) 7500 rpm
Okretni moment: 65 Nm @ 6500rpm
Prednja kočnica: 320 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Straľnja kočnica: 240 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70 R 17
Straľnja guma: 160/60 R 17
Obujam spremnika: 13,5 l
Duľina: 154 kg
Maksimalna brzina: 190 km/h
VIDEO Yamaha MT-09 Y-AMT: Koliko smisla ima automatik? |
Piaggio MP3 310: Brľi, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |