2006-08-15 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo | |
Kymcov adut u klasi obujma 200 ccm ima nešto jeftiniju mehaniku, ali je cijenom vrlo privlačan. Tko se želi vespizirati na tajvanski način, u peopleu S 200 dobit će pouzdan gradski skuter koji zahtijeva minimalno održavanje
Kymco je za ovu godinu predstavio novi people S 200. Prinova u poznatoj obitelji velikih kotača dobila je zrakom hlađeni motor i oznaku S, a Kymco je promovira kao adut za sličnu konkurenciju u klasi obujma 200 ccm. Budući da ta klasa u posljednje vrijeme ni jednom proizvođaču nije udarna, nego popunjava ponudu iza novokonstruiranih skutera u rastućem segmentu 250 ccm, u njoj su se smjestili skuteri nešto jeftinije mehanike, ali zato cijenom vrlo privlačni. Upravo tako možemo opisati i novi S 200, gotovo štreberski izrađen prema takvim zahtjevima.
Skuter je moderno oblikovan, prostran je, s dubokom i ravnom podnicom, a prostrano jednodijelno sjedalo nešto je tvrđe. Na stražnjem kraju sa zanimljivo izvedenim LED-svjetlom montiran je prtljažnik kao priprema za putni kofer. Podnosi masu do 50 kg, a ujedno suvozaču služi kao rukohvat. Prednji kraj je pomalo vespaški. Iza malog vjetrobrana, u oklopljenom su dijelu upravljača pregledni instrumenti. Slijeva nadesno tu su displej s prijeđenim kilometrima i satom, brzinomjer i pokazivač količine goriva. Uz kontrolne lampice, vozač dobiva dovoljno podataka u vožnji. Sa stražnje strane prednje oplate pretinac je također nalik na vespin, a može se zaključavati. Uz njega, prtljaga se može odložiti i ispod sjedala, gdje uz spremnik goriva stane i kaciga.
U vožnji skuter se ponaša u skladu s mehanikom. Zrakom hlađeni četverotaktni motor poslušno slijedi komande gasa, a ni potrošnja mu nije visoka. Iako je odaziv na gas tromiji, ubrzanja zadovoljavaju, a prati ih karakteristični reski zvuk jednocilindraša sve do maksimalne brzine nešto više od 100 km/h. U svim režimima vožnje kočna kombinacija disk-bubanj radi odlično, lako se dozira, što je posebno pohvalno za stražnji bubanj. Pri ekstremnijem kočenju dolazi do laganog lelujanja prednjeg kraja zbog mekane prednje vilice, a ponajviše prednje gume.
Gume moramo spomenuti i kad govorimo o ovjesu. Mekana prednja vilica i nešto tvrđe podešeni stražnji amortizeri u vožnji nejednako upijaju neravnine pa skuter ponekad lagano poskakuje, a mogao bi biti i nešto udobniji. Ništa strašno, na to se mnogi smireniji vozači neće ljutiti, ali bi mogli na efekt koji na to dodaju ugrađene gume, koje pri višim brzinama potiču neodređeno lelujanje, pa vam se čini da skuter na vaše komande reagira s previše svojeglavosti. Bolja prva ugradnja sigurno bi podigla razinu voznosti inače pouzdanog i robusnog skutera koji bi se mogao svidjeti kupcima tog segmenta.
Obujam: 656 cm3
Snaga: 86 k (63 KW) 10500 rpm
Okretni moment: 62 Nm @ 8900rpm
Prednja kočnica: 310 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 240 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70 - 17
Stražnja guma: 160/60 - 17
Obujam spremnika: 19 l
Dužina: 215 kg
VIDEO Yamaha MT-09 Y-AMT: Koliko smisla ima automatik? |
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |