2008-07-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak | |
Hyosungov MS3 250 odlikuje snažan pogonski agregat te ergonomija koja je ponajprije podređena nižim osobama
48.640,671! Riječ je o približnom broju stanovnika Južne Koreje, treće po snazi azijske ekonomije. Još kada toj brojci pridodate potencijal cijelog kontinenta nije ni čudno da je Hyosung ostatak zemaljske kugle stavio u drugi plan.
Naime, gran turismo skuter pod oznakom MS3 250 u projektiranju je poprilično ograničio ostatak svijeta, a tu prije svega mislimo na ergonomiju koja je prilagođena isključivo nižim osobama. Štoviše, položaj sjedenja pomalo podsjeća na custom motocikle - visoki upravljač svijen prema vozaču te nisko i iznimno udobno sjedalo. Takav opis sjedenja trebao bi biti relaksacija, a i bio bi da nema visoko podignute podnice koja će - budući da će ih gurati na naslon kojim je vozačko sjedalo odvojeno od suvozačkog te podizati koljena na neprirodnu visinu - svim dugonogim vozačima ili vozačicama otežavati život.
To je primjetno već poslije prvih metara vožnje, no isto tako vozaču upada u oči i golem potencijal četveroventilskog motora. Čak 25 KS iz 249 ccm respektabilno je i taj skuter ubrzava do najviše brzine od 150 km/h (prema instrumentima). Agregat je živahan i snažan u svim režimima, a komanda na gas meka je i linearna.
No, i ostatak hyosungove koncepcije podnosi takve performanse. Tako kočnice (integralni sustav) reagiraju na najmanji dodir, a u učinku iznenađuje stražnja koja ne dovodi često na blok, a skuter zaustavlja posve pristojno. Prednji dvostruki diskovi su pak nešto agresivniji i mogu se dozirati dvama prstima.
Osim toga, MS3 250 je u reakcijama upravljanja poprilično brz. Okarakterizirali bismo ga tipičnim skuterom „stop and go“ s kojim je upravljanje u vožnji jednostavno i praktično. Prostrana podnica omogućuje smještaj teže prtljage između vaših stopala, a prostor pod sjedalom je prostran i dobro izoliran od vremenskih neprilika. Osim prostora pod sjedalom i velike podnice na raspolaganju su vam i dva pretinca u prednjem štitu.
Instrumenti, iako su digitalno-analogna kombinacija i obiluju informacijama, pomalo su zastarjelog dizajna te postavljeni previše vodoravno. Od drugih nedostataka valja spomenuti još premala bočna ogledala pričvršćena izravno na upravljač te vjetrobransko staklo čija visina ponovno hendikepira više vozače.
Što se cijene tiče, sa 28.713 kuna hyosung MS3 250 smjestio se ispod svoje konkurencije. Snažan agregat te serijska oprema poput bočne stajne nožice i naslonjača za suputnika svakako su razlozi koji mu idu u prilog, a skučena ga ergonomija ipak ograničava za određeni krug korisnika. Na koncu nam se čini da je s tim skuterom Hyosung ipak malo previše odigrao na „domaći teren“.
Obujam: 124,7 cm3
Snaga: 13 k (9 KW) 10000 rpm
Okretni moment: 10,1 Nm @ 8000rpm
Prednja kočnica: 276 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 220 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 80/90 - 17
Stražnja guma: 100/80 - 17
Obujam spremnika: 10 l
Dužina: 115 kg
Maksimalna brzina: 115 km/h
VIDEO Yamaha MT-09 Y-AMT: Koliko smisla ima automatik? |
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |