2007-06-03 , Autor: Ines Brezovac, Slike: Vanda Kljajo | |
Derbi je skuterima GP1 pokušao ostvariti spoj španjolskog temperamenta i utrka i učiniti ga dostupnim svakome. Najmanji od njih namijenjen je onima koji žele unijeti malo sportskog duha u svakodnevnu vožnju i ujedno izbjeći gužve
Ako ste ikad gledali Setea Gibernaua ili Tonija Eliasa dok voze Moto GP, bit će vam jasno kako izgleda spoj ąpanjolskog temperamenta i utrka. Derbi je skuterima GP1 pokušao ostvariti takav spoj, ali dostupan svakome.
Kad je GP1 50 prije tri godine ugledao svjetlo dana, izazvao je pravu revoluciju. Imao je pogon na lanac i aluminijski okvir te motor smjeąten u njemu. Agresivan izgled i sportsko srce karakteristika su temperamenta zemlje iz koje dolazi.
Ove je godine Derbi opet ponudio verziju tog skutera, koja nalikuje na trkaću inačicu iz proąle godine, ali se razlikuje po prijenosu, koji je remenski, po drukčijem ispuąnom sustavu te po koncepciji smjeątaja motora, koji je sad opet tipično skuteraąki, pa je izgledom bliľi inačicama od 125 i 250 prostornih centimetara. Sjedalo je izvedeno iz jednog dijela, a visina od 785 mm omogućit će i osobama niľeg rasta da osjećaju sigurnost i stabilnost dok stoje na semaforu. Ujedno je i udobno, pa dulje voľnje neće biti problem, ni vozaču ni suvozaču. Iako se ispod sjedala krije spremnik u koji stane čak 11 litara goriva, mjesta je dovoljno i za integralnu kacigu.
Kočnice su odlične i jako dobro sluľe pri naglom zaustavljanju. Mala masa omogućuje lagano upravljanje skuterom i spuątanje u zavoje, a poloľaj ne umara. Sve je podređeno osjećaju sportske voľnje, pa tako ni instrumenti nisu iznimka. Kad stavite ključ u bravicu i okrenete ga udesno, kazaljka brzinomjera će napraviti krug, a na malom će se displeju pojaviti razina goriva u spremniku te digitalni mjerač brzine i kilometara.
Zamjerke su ovom skuteru loąa preglednost postojećeg retrovizora i nedostatak drugog.
Derbijev GP1 50 open namijenjen je onima koji ľele unijeti malo sportskog duha u svakodnevnu voľnju i ujedno izbjeći guľve, jer ovaj skuter moľe potegnuti i do 90 km/h.
Piaggio MP3 310: Brži, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |