2007-07-01 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak | |
Pepe je pun ugodnih iznenađenja. Odlični su performanse, kočnice i udobnost, zavr±na je obrada dobra, a cijena prihvatljiva. Benelli se pepeom 50 opet uključio u utrku na na±em sve zahtjevnijem trµi±tu skutera
Iznenađenja počinju već pritiskom elektropokretač: počinje raditi 50-kubični dvotaktni motor na kojem stoji natpis Benelli.
Sve rjeđe se za pogon koriste motori koji u radu rabe mje±avinu ulja i goriva, ali pepe u tome zasigurno profitira, pogotovo u µivahnosti. Iako smo vozili izvedbu kod koje se uvoznik striktno pridrµavao zakonske regulative prema kojoj je taj skuter ograničen na najvi±u brzinu od 50 km/h, razlika spram četverotaktnog agregata vi±e je nego očita. Naravno, uvijek imate i dodatnu mogućnost voziti otvoreni pepe, ali se u tom slučaju ne bi mogao registrirati kao moped, nego biste za upravljanje morali imati A-kategoriju, ali se performanse tad drastično popravljaju.
Drugo je pozitivno iznenađenje vozačev smje±taj. Vi±e nego prostrana podnica, visoko podignuti upravljač te udobno sjedalo čine taj skuter vrlo pogodnim gradskim prometalom. ?esnaestocolni kotači i ciklistika isprva djeluju zbunjujuće, ali nakon kraćeg navikavanja sve postaje jednostavno i simpatično. Pepepova voznost pogodovat će prije svega damama, koje bi ga mogle koristiti i za gradski ±oping. To nismo „ispalili“ tek tako, jer taj elegantni talijan za jedan skuter velikih kotača pruµa neuobičajeno dubok prostor pod sjedalom, a tu je i serijski isporučivi top-case u koji stane pola Lorealovog kozmetičkog asortimana!
Pepeove su se kočnice na testu pokazale jako dobrima. Pogotovo tu mislimo na prednji disk koji se dozira izvrsno i čija vas snaga zaustavljanja vrlo rijetko prisiljava da koristiti i straµnji bubanj.
Benelli nas je u posljednje vrijeme obasuo isključivo spektakularnim motociklima, pa smo stoga gotovo zaboravili da skuteri i postoje. Pepe bi svojim performansama, kvalitetom zavr±ne obrade, voznim karakteristikama i cijenom od 14.450 kuna tu činjenicu trebao promijeniti. Benelli se, dakle, vratio u igru u ±irokoj ponudi skutera na hrvatskom trµi±tu. Dodu±e, trebao bi ±to prije poraditi na ne±to svjeµijem i modernijem dizajnu.
Onima kojima detalji i top-case ne znače puno, a muči ih tanji dµep, na raspolaganju je jeftinija izvedba basic za 12.450 kuna.
VIDEO Yamaha MT-09 Y-AMT: Koliko smisla ima automatik? |
Piaggio MP3 310: Brľi, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |