Nagradna anketa - Model za koji mislite da će najviše uzburkati moto scenu 2010. | ||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Mislim da ce mi nova Honda V4 postati razlog za treniranje triatlona: DIZANJE kredita, PLIVANJE u dugovima, PRESKAKANJE rata i onako su mi Hondine V4 masine oduvijek tiha patnja i fetis
Hondina V4 masina jedva cekam da je vidim, a vidjet cemo cime ce vise uzburkati moto scenu fenomenalnom V4 masinom ili malo cudnim izgledom prednjeg dijela
Odluka o modelu za kojeg mislim da će najviše uzburkati moto scenu 2010. je dvojaka, kao i hrvatsko tržište motocikala... ionako slabu kupovnu moć svom silinom će pokopavati i recesija (i ona kasni kod nas, kao i sve!).
Uglavnom, sa aspekta popularnosti, to će biti Aprilia sa svojim Tuonom V4, koji je velika tehnička poslastica za one koji žele dobiti jako puno motocikla za umjerenu cijenu, te će predstavljati kontinuitet popularnosti Aprilie u Hrvatskoj. Atraktivnost, snaga, tehnika, brzina, dizajn - Aprilia ima razloga držati ruke na bokovima i s visine gledati druge...
Sa aspekta stvarne vrijednosti svake proklete uložene lipe - tu je potpuno novi model Honde, veliki sport-tourer VFR 1200, sa kojim Honda ulazi kroz velika vrata na teren BMW-a, kojega i otprije smatra glavnim suparnikom po imageu i kvaliteti, i gdje malo tko može participirati u toj količini... brdo tehničkih rješenja, imidž kvalitete, snaga i sve što ide uz nju - Honda ima razloga trljati ruke, još da i cockpit naprave malo profinjeniji, po uzoru na admiralski brod Gold Wing...
Ducati - ostaje Ducati! Kao i talijanski auti, kupovat će ga novcem potkoženi ljudi skloni emocijama, i sa dizajnom na prvom mjestu ljestvice prioriteta, gdje su pozicije dva, tri i još pokoja - prazne... kada zbrojima namjenu Multistrade, onda je i taj dizajn kao prioritet upitan, a za cijenu Ducatija - praktičari kojima treba takav motocikl bolje će se snaći u nekom drugom salonu... Uglavnom, ne predviđam nekakav boom prodaje, baš kao niti porethodnih generacija Multistrade, dizajnerski vrlo čudnog hibrida svega i svačega...
MV Agusta; slična priča Ducatiju, samo sa još manjim povjerenjem u nju, te još većom karizmom, možda i zbog raritetnosti na prometnicama... dizajnerski je jak igrač, čime je pravi Talijan, no u svemu ostalome faktor povjerenja nije baš visok, što je i rezultat da je stanje u tvrtki takvo kakvo je... A natural born raceri znaju da ima puno boljih spravica za rezanje Grobničkih zavoja, i za puno manje love...
Očito je da ducatijeva multistrada nije nikoga dirnula he he
honda VFR 1200....
VFR800 mi je tiha patnja, da imam para, definitivno bi ga bez razmisljanja uzeo....al posto uskoro izlazi VFR1200, dobivam novu stvarcicu za mastanje....
i da, novi je motor, nisu bez veze cekali tolko da ga napokon pokazu....
smatram da ce motor biti savrsen....
novi tuono- preskup ce biti...prije cu te pare dati za nesto tipa japanski 1000R, u kojem cu dobit komad motora i jos mi ostane para za raznorazne perverzije....a kaj je najbolja fora- obozavam apriliu, al ipak ne bi dao tolko para za taj motor...
MV agusta- predivan motor, al preskup bude...stvarno, medju nama smrtnicima tesko da moze proci taj motor....
a multistrada- ne znam kaj bude tu uzburkalo moto scenu???? pa daj se sjetite prethodnika....vec mi se sad bljuje kad se sjetim
Honda zbog činjenice da je u cjelosti nov motor, aprilija je po mojoj procjeni na drugom mjestu iz razloga što je ogoljena verzija sestre mile.
Brutale mi izgleda uvjek isti, dok Ducati mi ne leži u izvedbi putničkog endura više bih volio vidjeti neki sport touring model umijesto nove multistrade
Teškom mukom sam odlučio između honde i aprilije, ali dajem glas apriliji zato što će u startu svi više luditi za njom, a inače je touno ono što bi volio imati
Hm, što reći - osim Honda, jer se dugo čekao nasljednik VFRjke, ovaj se čini prava stvar. Multistradu su trebali ukinut, a ne pokušavat ispravit grešku aktualne, Aprilia ima šanse velike i uzburkat će mase, ali ne s tako dobrim razlogom (čitaj kvalitetom i tehničkim rješenjima) kao Honda i tu je jedina dvojba. MV - to će uzburkati samo elitiste, no kako njih ima puno, također nije zanemariva kategorija. Dakle svi osim Ducatija (koji bi trebao bježat od kategorije putni motocikl što je sinonim za ugodan, pouzdan i trajan motocikl - svega što je nepovezivo s Ducati) će uzburkavati moto more.
ADMIN: Komentarom ankete sudjelujete u nagradnoj igri u kojoj možete osvojiti jednu od pet ulaznica za ovogodišnji EICMA u Milanu. Detalji na ovom linku http://www.motorevija.com.hr/vijesti/Motorevija_vas_vodi_u_Milano
Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >
napokon je predstavljena i zvanicno nova VFR 1200, evo oficijelni link, link na prospekt nove VFR 1200 i jedan link sa slikama i specifikacijama:
http://www.feelvfr.com/en_GB/pages/mainpage
http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2010-honda-vfr1200f---full-vfr1200-specs-and-pics/8430.html
http://videos.feelv4.com/vfr/images/pdfs/EIL_UK.pdf
nadam se da cu otic u Milano i vidjeti ovu mrcinu kako izgleda uzivo