Motorevija
PRETRAGA
Nagradna anketa - Model za koji mislite da će najviše uzburkati moto scenu 2010.
Aprilia tuono V4

 

16% (31 glasovi)
Ducati multistrada

 

2% (4 glasovi)
Honda VFR 1200

 

74% (147 glasovi)
MV agusta brutale

 

8% (16 glasovi)
2009-10-08 23:17:56

napokon je predstavljena i zvanicno nova VFR 1200, evo oficijelni link, link na prospekt nove VFR 1200 i jedan link sa slikama i specifikacijama:

http://www.feelvfr.com/en_GB/pages/mainpage

http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/2010-honda-vfr1200f---full-vfr1200-specs-and-pics/8430.html

http://videos.feelv4.com/vfr/images/pdfs/EIL_UK.pdf

nadam se da cu otic u Milano i vidjeti ovu mrcinu kako izgleda uzivo

2009-10-07 16:26:52

Mislim da ce mi nova Honda V4 postati razlog za treniranje triatlona: DIZANJE kredita, PLIVANJE u dugovima, PRESKAKANJE rata i onako su mi Hondine V4 masine oduvijek tiha patnja i fetis

2009-10-07 16:21:42

Hondina V4 masina jedva cekam da je vidim, a vidjet cemo cime ce vise uzburkati moto scenu fenomenalnom V4 masinom ili malo cudnim izgledom prednjeg dijela

2009-10-04 12:29:23

Odluka o modelu za kojeg mislim da će najviše uzburkati moto scenu 2010. je dvojaka, kao i hrvatsko tržište motocikala... ionako slabu kupovnu moć svom silinom će pokopavati i recesija (i ona kasni kod nas, kao i sve!).

Uglavnom, sa aspekta popularnosti, to će biti Aprilia sa svojim Tuonom V4, koji je velika tehnička poslastica za one koji žele dobiti jako puno motocikla za umjerenu cijenu, te će predstavljati kontinuitet popularnosti Aprilie u Hrvatskoj. Atraktivnost, snaga, tehnika, brzina, dizajn - Aprilia ima razloga držati ruke na bokovima i s visine gledati druge...

Sa aspekta stvarne vrijednosti svake proklete uložene lipe - tu je potpuno novi model Honde, veliki sport-tourer VFR 1200, sa kojim Honda ulazi kroz velika vrata na teren BMW-a, kojega i otprije smatra glavnim suparnikom po imageu i kvaliteti, i gdje malo tko može participirati u toj količini... brdo tehničkih rješenja, imidž kvalitete, snaga i sve što ide uz nju - Honda ima razloga trljati ruke, još da i cockpit naprave malo profinjeniji, po uzoru na admiralski brod Gold Wing...

Ducati - ostaje Ducati! Kao i talijanski auti, kupovat će ga novcem potkoženi ljudi skloni emocijama, i sa dizajnom na prvom mjestu ljestvice prioriteta, gdje su pozicije dva, tri i još pokoja - prazne... kada zbrojima namjenu Multistrade, onda je i taj dizajn kao prioritet upitan, a za cijenu Ducatija - praktičari kojima treba takav motocikl bolje će se snaći u nekom drugom salonu... Uglavnom, ne predviđam nekakav boom prodaje, baš kao niti porethodnih generacija Multistrade, dizajnerski vrlo čudnog hibrida svega i svačega...

MV Agusta; slična priča Ducatiju, samo sa još manjim povjerenjem u nju, te još većom karizmom, možda i zbog raritetnosti na prometnicama... dizajnerski je jak igrač, čime je pravi Talijan, no u svemu ostalome faktor povjerenja nije baš visok, što je i rezultat da je stanje u tvrtki takvo kakvo je... A natural born raceri znaju da ima puno boljih spravica za rezanje Grobničkih zavoja, i za puno manje love...

2009-10-03 10:09:47

Očito je da ducatijeva multistrada nije nikoga dirnula he he

2009-10-01 19:06:16

honda VFR 1200....
VFR800 mi je tiha patnja, da imam para, definitivno bi ga bez razmisljanja uzeo....al posto uskoro izlazi VFR1200, dobivam novu stvarcicu za mastanje....
i da, novi je motor, nisu bez veze cekali tolko da ga napokon pokazu....
smatram da ce motor biti savrsen....

novi tuono- preskup ce biti...prije cu te pare dati za nesto tipa japanski 1000R, u kojem cu dobit komad motora i jos mi ostane para za raznorazne perverzije....a kaj je najbolja fora- obozavam apriliu, al ipak ne bi dao tolko para za taj motor...

MV agusta- predivan motor, al preskup bude...stvarno, medju nama smrtnicima tesko da moze proci taj motor....

a multistrada- ne znam kaj bude tu uzburkalo moto scenu???? pa daj se sjetite prethodnika....vec mi se sad bljuje kad se sjetim

2009-09-29 20:58:38

Honda zbog činjenice da je u cjelosti nov motor, aprilija je po mojoj procjeni na drugom mjestu iz razloga što je ogoljena verzija sestre mile.
Brutale mi izgleda uvjek isti, dok Ducati mi ne leži u izvedbi putničkog endura više bih volio vidjeti neki sport touring model umijesto nove multistrade

2009-09-25 07:08:51

Teškom mukom sam odlučio između honde i aprilije, ali dajem glas apriliji zato što će u startu svi više luditi za njom, a inače je touno ono što bi volio imati

2009-09-24 23:04:24

Hm, što reći - osim Honda, jer se dugo čekao nasljednik VFRjke, ovaj se čini prava stvar. Multistradu su trebali ukinut, a ne pokušavat ispravit grešku aktualne, Aprilia ima šanse velike i uzburkat će mase, ali ne s tako dobrim razlogom (čitaj kvalitetom i tehničkim rješenjima) kao Honda i tu je jedina dvojba. MV - to će uzburkati samo elitiste, no kako njih ima puno, također nije zanemariva kategorija. Dakle svi osim Ducatija (koji bi trebao bježat od kategorije putni motocikl što je sinonim za ugodan, pouzdan i trajan motocikl - svega što je nepovezivo s Ducati) će uzburkavati moto more.

2009-09-24 22:49:42

ADMIN: Komentarom ankete sudjelujete u nagradnoj igri u kojoj možete osvojiti jednu od pet ulaznica za ovogodišnji EICMA u Milanu. Detalji na ovom linku http://www.motorevija.com.hr/vijesti/Motorevija_vas_vodi_u_Milano

Morate biti prijavljeni kako bi ostavili komentar Prijava >

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Aprilia RS 125 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S Honda XL650V Transalp BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-