Posloži: | Broj komentara: | Stranica: |
Sledgehammer | 2011.09.26 13:58
|
||
Temeljni smisao tih evidencija nije nikakca statistika, već su to službeni zapisnici događaja na temelju kojih se onda kasnije provode i sve naknadne službene radnje, od sudskih tužbi, vještačenja, dokazivanja krivice itd itd - i u tom smislu one rade odlično, jer služe i kao dokaz na sudu. Statistika je popratna stvar - koja nije osnovna ili temeljna svrha. |
||
Baltazar | 2011.09.26 09:38
|
||
Idealnom se najčešće možemo samo približiti, ali ne i dosegnuti... |
||
Sledgehammer | 2011.09.23 17:42
|
||
Pa za volju ne pitaj, a nije upitna ni točnost apsolutnog broja - no problem je u načinima unosa tih podataka. Današnja društva su robovi statistika - jer iste koriste mnogi u najrazličitije potrebe, a statistike koje vodi MUP spadaju u jedne od traženijih i opsežnijih. Počevši od najčešće osobnih sklonosti kako klasificirati neki događaj, osobnog odabira klasifikacije događaja iz nomenklature, pa do činjenice da nerijetko jedan te isti događaj može spadati pod podosta različitih klasifikacija - dolazimo do toga da je lako moguće (dapače, to se redovito događa) da istovrsni događaj bude zaveden (evidentiran) pod više različitih nomenklatura - u naletu motocikla na pješaka i npr. teških tjelesnih ozljeda i za jednog i za drugog, netko će unositi događaj u sustav kao prometnu nezgodu sa ozlijeđenim osobama, ali će prednost dati pješaku, drugi pak motociklistu, treći pak nekom trećem viđenju događaja, a sustav po unosu događaja svaki sprema pod drugačiju inicijalnu (početnu) klasifikaciju, i onda - kada ideš vaditi rezultate - sve ovisi o tome na koliko ćeš mjesta ići tražiti, koliko ćeš sam kriterija uvrstiti u pretragu... |
||
Baltazar | 2011.09.23 10:27
|
||
Hvala na pojašnjenju! |
||
Sledgehammer | 2011.09.22 17:45
|
||
Pa netočnosti se ogledaju u samom načinu prikupljanja podataka, jer se ne unose svi istovrsni događaji pod istovrsne nomenklature, a niti se isti unose uvijek pod iste nomenklature zbog redoslijeda važnosti ili deklariranja samog događaja, što znači da je nekada stradanje motociklista sekundarna posljedica (unosi se definicija primarnog događaja, ne klasificira se događaj primarno kao "prometna nezgoda motocikla" nego npr. kao "prometna nezgoda kamiona" - ovo jer karikirano da shvatiš na kaj mislim). da bi se dobio točan zbroj, trebalo bi istu posljedicu (koja se kao takova statistčki ne obrađuje) izvaditi iz svih mogućih događaja, no to se ne radi, pa se greške stalno potkradaju. Obzirom da osobno imam uvid u te evidencije i zapisnike, vjeruj mi da znam o čemu govorim. |
||
Baltazar | 2011.09.20 15:23
|
||
Ako ima nekoga tko je voljan pomoći mi u učenju, rado ću naučiti "ono bitno" i doznati koje su "netočnosti" prisutne kod objavljenih statističkih podataka... |
||
Sledgehammer | 2011.09.19 15:23
|
||
Ta statistika je točan zbroj - netočnih podataka. I nadasve manjkavih za ono bitno... |
||
Baltazar | 2011.09.14 20:10
|
||
Prema statistici MUP-a Pregled sigurnosnih pokazatelja za prvih osam mjeseci 2011. godine |
||
Baltazar | 2011.09.13 11:16
|
||
Prema statistici MUP-a Pregled sigurnosnih pokazatelja za prvih sedam mjeseci 2011. godine |
||
Sledgehammer | 2011.06.29 10:12
|
||
Citat Vanis: za tebe!!!!! a za hrpu vozača automobila koji su oduzeli prednost nekom motociklistu???? Pa svatko nek prvo brine o sebi samome, ići na tu razinu znači doslovno boriti se sa vjetrenjačama... čuvaj se - i Bog će te čuvati! |
||
Vanis | 2011.06.27 01:38
|
||
Citat KorniKornjaca: Citat Baltazar: Za mene bi to bio, na primjer, trening sigurne vožnje. za tebe!!!!! a za hrpu vozača automobila koji su oduzeli prednost nekom motociklistu???? |
||
Vanis | 2011.06.27 01:32
|
||
|
||
KorniKornjaca | 2011.05.17 11:26
|
||
Citat Baltazar: Moram računati i na njihove pogreške... to moraš uvijek računati, sa ili bez treninga sigurne vožnje.... |
||
Sledgehammer | 2011.05.16 18:09
|
||
Tako je; nauči se čuvati, i Bog će te čuvati... |
||
Baltazar | 2011.05.16 16:22
|
||
Trening sigurne vožnje koristan je za svakoga vozača! |
||
KorniKornjaca | 2011.05.16 15:39
|
||
Citat Baltazar: Za mene bi to bio, na primjer, trening sigurne vožnje. za tebe!!!!! a za hrpu vozača automobila koji su oduzeli prednost nekom motociklistu???? |
||
Baltazar | 2011.05.16 14:29
|
||
Ispravak - ispričavam se! |
||
Baltazar | 2011.05.16 13:59
|
||
Citat Sledgehammer | 2011.05.16 06:56: Otkuda si iskopao tu laž? Blago nama kad bi te brojke bile lažne na način da su pretjerane... Ipak, oprez je uvijek potreban pri prenošenju tuđih informacija, korisno je provjeravati istinitost! Brojka iz MUP-ove statistike poklapala se sa vijestima iz crnih kronika: 1 - 02. travnja, Vrbovec Index, Večernji list 2 - 06. travnja Gornji Miholjac Večernji list, Dnevnik 3 - 09. travnja Oršulić Index 4 - 10. travnja Tribalj Index, Dnevnik 5 - 20. travnja Filipovac Večernji list 6 - 20. travnja Žrnovnica Index, Večernji list, Dnevnik 7 - 25. travnja Karlovac Večernji list, Dnevnik 8 - 30. travnja Rijeka Dubrovačka Jutarnji list, Dnevnik Vožnja motocikla može pružiti puno zadovoljstva, ali je na neki način slična vatri - potrebno je umijeće da bi se uživalo u toplini a pritom izbjeglo požar ili opekotine. Pitanje je kako najučinkovitije pomoći motociklistima da steknu to umijeće. Puno je već napravljeno, ali činjenice o stradalim motociklistima ukazuju da možda ima još nečega što bi se dalo napraviti. Za mene bi to bio, na primjer, trening sigurne vožnje. |
||
Sledgehammer | 2011.05.16 10:43
|
||
Sorry, iako podaci objavljeni kod MUP-ovih stranica najčešće falšaju u točnosti, ovo je točno... iliti nekako i po zastupljenosti - 5 njih "s mora" i 3 "kontinentalca"... no statistika tu, u globalu, malo znači... |
||
Sledgehammer | 2011.05.16 06:56
|
||
Citat Baltazar: U travnju ove godine na našim prometnicama POGINULO je osam motociklista. Otkuda si iskopao tu laž? |
||
Baltazar | 2011.05.16 00:08
|
||
Kampanja za nošenje zaštitnih kaciga (Azija) objavljena na internet stranicama FIM-a 2009 Wear a helmet campaign: |
||
Baltazar | 2011.05.15 23:40
|
||
Nekoliko opasnih situacija u prometu može se vidjeti na internet stranicama Odjela za sigurnost prometa Francuskog Ministarstva unutarnjih poslova: Sécurité Routière - Conduire un deux roues |
||
Baltazar | 2011.05.15 16:58
|
||
U travnju ove godine na našim prometnicama poginulo je osam motociklista. |
||
Baltazar | 2011.05.14 06:02
|
||
Prema statistici MUP-a Pregled sigurnosnih pokazatelja za prva četiri mjeseca 2011. godine |
||
KorniKornjaca | 2011.05.11 08:06
|
||
1. država nebude promjenila ponašanje pojedinaca u prometu, to samo pojedinac može napravit, al oni koji su divljali do sad na 2 kotača, divljali budu i dalje sve dok na žalost ne pročitamo o njima u crnoj kroniki.... |
||
Baltazar | 2011.05.10 19:32
|
||
Novi Nacionalni program sigurnosti cestovnog prometa RH 2011-2020 |
||
Baltazar | 2011.05.10 18:04
|
||
Nepoštivanje prednosti prolaza... |
||
Baltazar | 2011.05.08 17:56
|
||
Čini mi se česti problem - obilazak/pretjecanje automobila koji za to vrijeme skrene ulijevo... |
||
Sledgehammer | 2011.05.04 09:59
|
||
Tu pravila ne postoje, i čitanjem istih nećeš postati puno pametniji. I dalje trebaš paziti, otvoriti četvero očiju i predviđati (to je čarobna formula dugog života na motociklu). Radije upiši školu napredne vožnje. |
||
Baltazar | 2011.05.04 00:13
|
||
Ne znam kolika je cijena. |