Motorevija
PRETRAGA
Posloži:
Broj komentara:
Vanis | 2011.06.10 12:18

odlicno
ma zlatna koka je gdje god se pojavi sigurno..

KorniKornjaca | 2011.05.31 07:42

Citat Dane:

ne brini, raditi će se još dugo...


o daa, ipak im je to sad jedini naked u klasi 600....to bude im zlatna koka tu kod nas...

Dane | 2011.05.30 20:58

ne brini, raditi će se još dugo...

Vanis | 2011.05.30 18:52

a cuj, poznato mi je to

sad sam u nekakvoj fazi zaposljavanja pa cu jos malo sacekati.. nadam se samo da ce mi trenutni ljubimac i dalje biti u ponudi

a zbilja, zna li neko dali ce xj6-n imati jos serija.. mislim znam da se radila u 2009 i 2010.. ali dali ce se raditi i dalje, i eventualno sa nekim preinakama..

KorniKornjaca | 2011.04.04 15:28

Citat Vanis:

moracu malo sacekati bolje vrijeme )


kak stvari stoje u državi, načekal budeš se.....

znas kak se veli: ko ne riskira....

Vanis | 2011.04.04 00:29

nisam odustao.. a nisam ni kupio
moracu malo sacekati bolje vrijeme )

Sledgehammer | 2011.02.24 13:20

Koga to pitaš?

oriano | 2011.02.23 20:07

Šta si kupio motor pa nemaš vremena da se pohvališ ili si odustao.?

Sledgehammer | 2010.12.18 19:43

Citat oriano:

Pogledaj u posebnim izdanjima motorevije "kupnja rabljenih"...


Uze mi riječ iz usta...

U posebnim izdanjima ima jako puno odličnih savjeta za kupnju rabljenih motocikala, naravno generalnih pravila, no i za puno određenih modela... Dr. Dane je odradio ogroman, i istodobno odliučan posao...

oriano | 2010.12.13 21:08

Na vlasnika, šalim se.
Ti motori su relativno novi, Xj pogotovo.
Pogledaj da nije padano sa njega (vidit češ na retrovizorima utezima volana poklopcima mašine...)
Obrati pažnju na zadnji blatobran dali je zarezan ako je to ti je od paljenja gume na okupljanjima alkoholičara na motorima.
Pogledaj kakve su gume i lanac.
Ako ima neke zamjenske djelove neka ti pokaže i originalne.
Provozaj se i probaj voziti bez da držiš volan (dali vuče u stranu)
Probaj malo vijugati ljevo desno u obe strane mora padati isto brzo.
Ako ga kupiš napravi servis.

Pogledaj u posebnim izdanjima motorevije "kupnja rabljenih"...

Vanis | 2010.12.12 17:42

vjerovatno je to tako ali fz6 -ce vise ne vidim u ponudi.. ne znam zasto..
a cini mi se da je bila skuplja od xj6..

zna li mi neko u tezama taksativno navesti sve na sta treba obratiti paznju prilikom kupovine polovnog motora, evo npr xj6 ili fz6..

oriano | 2010.11.15 21:18

Reko ti je Dane.
Fz6 je kvalitetnije napravljen, davanja su ista barem kod nas.

KorniKornjaca | 2010.11.11 11:37

obrazlozi covjeku zasto bi ti uzeo fz6

treba pokrenut malo ovaj forum, pisite ljudi....

oriano | 2010.11.06 17:11

Ja bi uzeo FZ6.

KorniKornjaca | 2010.11.01 17:19

pa normalno....bolje malo vise ulozit u novo, pa znas na cemu si....
moze ti rabljeni motor imat 3000km, al ti ne znas u kojim uvjetima je on tih 3000km prosao....

Vanis | 2010.11.01 11:30

na kraju je ipak najbolje kupit nov, kad sve zbrojis.. a i najsigurnije.. jer nije drasticna razlika cijeni..

Sledgehammer | 2010.10.31 13:45

Komentiram "isplativost" kupnje rabljenog u Sloveniji - zbroji koliko bi te došla davanja točno za takav motocikl, i to zbroji na maloprodajnu cufru (jer ako je od fizičke osobe, nemaš pravo na povrat poreza - DDV, već samo ako je kupljen od nekog dilera, zastupnika, tvrtke...).

U Hrvatskoj se taj trošak sastoji od plaćanja carine, PDV-a i trošarine, skoro svaka ta stavka ovisi o novom ili rabljenom, o kubikaži, te o tome da li je motocikl proizveden u EU, izvan EU ili izvan Europe...

Uglavnom, prosječno na kupnju rabljenog europskog motocikla kod dilera u Njemačkoj treba dodati još 25,5-26% na maloprodajnu cijenu uz povrat MwSt poreza, znači rabljeni motocikl koji u Njemačkoj košta cca 10.000€ i na kojeg imam pravo povrata njemačkog poreza - u Hrvatskoj će me doći cca 12.500€, na što ide još registracija...

KorniKornjaca | 2010.10.31 08:16

Citat Vanis:

malo mi cudno zasto ljudi prodaju motor koji je skoro nov.. dali ne zadovolje svoje zelje s modelom ili je nesto drugo u pitanju.. tamam kad prodje fazu razrade motora ide na prodaju.. razumijem da ljudi vide da nije dovoljno jak za njihove apetite, ili da je pak prejak, ili nesto slicno.. ali ne razumijem, kupiti nov motor i voziti jedno ljeto i prodati ga..


a ko bi ga znal....
mozda im je preslab, mozda nemaju para pa prodaju motor, mozda se ozenili pa im zena brani....ma ko bi ga znao....

i to kaj ti se polovan nudi za te pare u sloveniji, kolko bi te na kraju kostalo kad ga uvezes u bih?????
mozda ti je zapravo isplativije uzet novi, a ne rabljeni???

Vanis | 2010.10.31 06:48



kakvo je vase misljenje o kupovini polovne i nove xj6 s obzirom da je nova nekih pedesetak hiljada kuna, u BiH kosta nsto manje od 12 ooo km sa pdv-om.. a polovan se nudi za nekih 3- 4,5 hiljada eura u sloveniji..

Vanis | 2010.10.31 06:37


78 ks je sasvim dovoljno.. a reci mi jos nesto, sta mislis o rabljenim xj6.. vidim mnogo ponuda na nekim "web prodajama" posebno u sloveniji, i interesantno mi je bilo primjetiti da ih je velik broj skoro pa nov, oko 3000 do 10000 km predjenih.. malo mi cudno zasto ljudi prodaju motor koji je skoro nov.. dali ne zadovolje svoje zelje s modelom ili je nesto drugo u pitanju.. tamam kad prodje fazu razrade motora ide na prodaju.. razumijem da ljudi vide da nije dovoljno jak za njihove apetite, ili da je pak prejak, ili nesto slicno.. ali ne razumijem, kupiti nov motor i voziti jedno ljeto i prodati ga..

KorniKornjaca | 2010.10.29 18:42

frend ima fz6 i dosta s zenom putuje, tak da mu je to cist okej motor, jedino kaj po ljetu malo jace ti auspuhi ispod zica jako griju....

fz6 ti je jaci, dovoljno upravljiv, zadnja guma 180...moja jedina zamjerka je ta kaj se nikak ne mogu naviknut na doziranje kocnica, malo mi tvrde.....mislim da je vise nema nit u ponudi.....a da kupujes razbljenog, znam da ljudi taj motor masovno za putovanja koriste, tak da su uvijek poprilicni kilometri u pitanju....

xj6 je u klasi s mojom hondom cbf 600....a dosta su nahvalili taj motor.....
160 zadnja guma, slabasna naspram fz6(98ks), dosta lijepo igleda, jedini minus je izgled onog auspuha....koji btw ne utjece na gumu....tak da ti zapravo ostaje xj6 ak kupujes novo....

ma kaj god da odaberes, dobro bude....nek te na kraju ne vodi krajnja snaga motora, nek te vodi njegova upotrebljivost....a mislim da ti bude tu xj6 pun pogodak....s obzirom na stanje nasih cesta, vec i onih 98ks je tesko iskoristit na cesti, a 78ks ti je uvrh glave....

Vanis | 2010.10.29 11:06

odlicno.. vec sam citao ovaj clanak, ali godilo mi je i da ga malo ponovim..
hvala puno..

Dane | 2010.10.29 10:47

http://www.motorevija.com.hr/test/Yamaha_XJ6_n_diversion evo ga

Dane | 2010.10.29 10:46

pozdrav, je sam vozio oba i mogu ti reći da su to podosta različiti motori. FZ6 svakako je jači i po meni napravljen generalno kvalitetnije i s više pažnje. s druge strane XJ6 ima dobru cijenu i solidne vozne osobine te će te i u budućnosti koštati manje u održavanju. Auspuh neka te ne brine i njegov utjecaj na gumu. I tako ćeš je prije portošiti nego li je auspuh može toplinom oštetiti. Nisi napisao kakav si vozač no ako si početnik predlažem XJ6. Sasvim dovoljno performansi i sjajno ugođen motor. među testovima na stranici možeš naći test usporedni - XJ6 naked i poluoklop pa malo usporedi podatke i dojmove. XJ6 ti je i u ovogodišnjem alpenmastersu na naslovnici

Vanis | 2010.10.29 10:33

pozdrav svima
posto planiram da kupujem motor i s obzirom da mi se svidjaju naked verzije postavio sam post da mi kazete koje su vase preporuke u vezi ove dvije verzije yamahe, koja su vasa zapazanja, i naravno kritike..
nesto sam citao o njima ali volio bih onako sire da ih upoznam od onih koji su ih mozda posjedovali, vozili i imaju direktna iskustva sa ovim motorima..
meni se nekako vise svidja xj6n verzija zbog pohvala na njen motor, ako se ne varam doradjeni iz r6, samo sto malo me bode u oci ispuh koji je onako smjesten ispod a ispred zadnje gume, namjerno kezem gume jer ne znam kakav efekat ima na gumu.. dok mi se u fz6n rjesenje ispuha cini ljepsim.. mada sam ispuh meni nebi bila presudna stvar ukoliko su me zadovoljile neke druge karakteristike kao sto je masina, upravljivost, kocnice i troskovi odrzavanja i sl..

hvala svima..

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R