Motorevija
PRETRAGA
Posloži:
Broj komentara: Stranica:
Trenutna stranica: 1 / Sve stranice: 3 Naprijed >
Sledgehammer | 2010.04.07 12:46

Hvala, na to i ciljam cijelo vrijeme, a da ljudi kupuju srcem - to nitko i ne spori! Iako sam ciljao na sve druge razlike osim onih pod zajedničkim nazivnikom - osobne sklonosti!! Moje intencije su bile više tehničke prirode...

KorniKornjaca | 2010.04.03 15:44

gle, ja se slazem da bi svak normalan za te novce uzeo Busu, al ima ljudi koji kupuju SRCEM...i ti uzimaju VFRbez obzira na cijenu....

Sledgehammer | 2010.04.03 10:55

A logika, nadam se, funkcionira sagledavanjem činjenica, a ne osobnih sklonosti... ili se varam?

KorniKornjaca | 2010.03.14 13:26

ja mislim da je vise od 70% te teme dobrano promaseno i da to nema veze s dizanjem muškog spolovila iz dosade, nek samo s cistom logikom...

Sledgehammer | 2010.03.14 11:23

A zašto bi se tema uopće zaključavala??

Ako ćemo zbog neaktivnosti, moglo bi se zaključati cijeli forum...

Bolje napišite nešto pametno, a ne da vas svrbe prsti zbog nebitnih stvari... ako ja kao autor teme nemam tih želja, zbog čega bi se admin zamarao sa time?

Zaključaj - i tako me "stimuliraj" da otvaram teme i pišem, i ovisim o tome kada će se nekome dići pimpek i iz dosade ići zaključavati tuđe teme... umjesto da sam pokrene neku pametnu temu, zato i je moderator, nego da vreba na tuđe teme...

KorniKornjaca | 2010.03.13 13:46

zakljucaj

Dane | 2010.03.11 21:54

Iako je vrlo zabavno promatrati raznu argumentaciju u ovoj vječnoj temi, ukoliko se svi slažu, sa neriješenim rezultatom admin ima želju zaključati ovu temu, pa da možda otvorimo neki drugi dvoboj.....što kažu akteri?

Sledgehammer | 2010.01.01 07:32

Sorry, ja ne zagovaram tehničku superiornost, već bolju ponudu unutar istog cjenovnog razreda... a to je bitna razlika!

Kaj si htio reći sa onim o ograničenju brzine, ne znam; tvojom logikom trebalo bi zabraniti sve motocikle iznad 125 ccm, a i unutar te klase izbaciti svakog drugog (osim Kineza, oni ni sa 125 ccm teško da idu 100 km/h...)... Da ne velim da bi i 90% auto i skoro 99% moto-industrija - propalo...

A o izborima za naj ovo ili naj ono za cijelu godinu, ne bih, jer su mi ti izbori infantilni, i ne predstavljaju apsolutno ništa. A kada je izabrana VFR, bilo je to zbog redizajna, dok je Busa tada bila stari i nepromijenjeni model...

Sjetim se nekoliko izbora auta godine - kao prvo, biraju se neprovjereni auti (a isto tako i motori), pa mi je nejasno što ljudi uopće biraju, na temelju kojih parametara (osim ljepote, tj. sviđa li im se ili ne...)?? Onda neka se izbor nazove ne samo NAJ, nego doslovno NAJLJEPŠI motocikl ili automobil, jer često drugih dokaza za bilo kakav NAJ - nema, obzirom su mnogi modeli neprovjereni u praksi!!

Davno je za naj-auto godine izabran Fiat Tipo. Godinu dana kasnije izabran je u mnogim publikacijama - nakon iskustava i prakse - za najveće smeće na cesti, zbog previše učestalih kvarova i nekvalitete. Toliko o relevantnosti i značenju izbora NAJ...

No, da ponovim; "ja ne zagovaram tehničku superiornost (a kako ti meni imputiraš), već bolju ponudu unutar istog cjenovnog razreda... a to je bitna razlika!"

KorniKornjaca | 2009.12.31 16:46

ti zapravo zagovaras dvije stvari: tehnicku superiornost hayabuse, motora koji ide 300 kmh, daklem 170 kmh vise nek je ogranicenje na nasim autocestama i zagovaras postivanje zakona, kojeg, slazem se, treba postivat....

i mi smo zbog toga glupi jer ti napominjemo kaj ti zapravo govoris, cijelo ovo vrijeme????




ovu temu smo totalno promasili i vec je dulje vrijeme offtopic i ne mislim se vise ukljucivat jer ovo nema vise smisla....

no hard fellings, al jednostavno ne znam kak objasniti da svi koji si kupuju motor, kupuju ga radi sebe....mozda je tebi glupo dati 110 000kn za vfr-a, a za te pare imas hayabusu, al nekima nije glupo....

da napomenem, najbolji allrounder za 2008. godinu po izboru motorevije, bila je honda VFR 800....a ne suzuki hayabusa....ocito je ljudima VFR privlacniji....

Sledgehammer | 2009.12.29 16:54

Citat KorniKornjaca:

eh....al zapravo je dobro rekao....


Kaj je dobro rekao - možda ovo: "Hajabusa je naj bolji motor i zakon treba slijepo poštivati."

Sorry, to je produkt malformiranog mozga...

Ja nisam rekao ništa od toga, dapače nisam ni mislio u tom smislu, ali neki tipovi ne znaju drugačije razgovarati osim da ili je skroz crno, ili skorz bijelo. To znači biti glup, jer je istina uvijek, ali uvijek - negdje između. No ljudi ne vole činjenice i argumente, ljudi vole prodavati svoje mišljenje pod pravilo, a to ne ide... i kad mu to veliš, onda ne valjaš. Ako zbog toga i ja ne valjam, drago mi je. Dapače, ponosan sam na to.

Dario89 - misliš li da te tvoja filozofija abolira od krivice, ili ti daje za pravo da kršiš neki zakon, pa se misliš pravdati time??

KorniKornjaca | 2009.12.28 14:24

eh....al zapravo je dobro rekao....

Sledgehammer | 2009.12.27 14:30

Nismo, zakaj?? To kaj se dečec nezna razgovarati kroz neke navode koje očito ne razumije, pa generalizira, ništa ne znači...

Rovovska bitka traje, obje strane su dobro ukopane, a sada traje praznično primirje...

KorniKornjaca | 2009.12.26 02:34

ubili ste forum

oriano | 2009.12.21 23:03

Hajabusa je naj bolji motor i zakon treba slijepo poštivati.
Doviđenja i laku noć.

RideHard | 2009.12.20 19:41

Citat Sledgehammer:

Nije stvar u tome što Busa sama za sebe može. Nije stvar ni u dužini kurca njegova vozača. Stvar je u tome da sve to možeš dobiti za manje novca od turbo-precijenjene VFR Honde... i na to se treba ograničiti u raspravi.

Ti si barem vidio vozače Buse. Ja vozače VFR-a nisam vidio. To je dobar pokazatelj kako su ljudi glupi i ne prepoznaju evolucijski ingenioznu utemeljenost V4 mašine i VFR cijene dostojne tri klase jačih motora...


da ne offamo na onoj temi

vidio sam i vozace VFR-a al navise sam vidio starih VF-a kojih oko mene ima 5 i o tehnickim karakteristikama prvi VFRovi iz '86 pa cak i oni stariji VF-ovi potupno mogu parirati novijim sporstkim motociklima u ubrzanju iz mjesta. Rekao sam da je najveca mana novog VFR-a to sto su ga previse ublazili i sto nije ostao agresivan kao predhodni modeli. Sto se tice V4 masine kad iz nje izvuku malo vise sportskih performansi kao predhodni modeli u svojok kubicnoj klasi sigurno ima bolje performanse od rednih motocikala, ali kao sto jos jednom da napomenem radi visoke cjene izrade V4 masine ima i skuplju cijenu.

RideHard | 2009.12.20 13:05

Citat Sledgehammer:

Mislim da poEnta nije nikako ispravno, jer čak ni kao tuđica u hrvatskoj jeziku nije priznata u toj formi.

A kako si ti naučio, nevažno je. To ne znači da je to ispravno. I mene su učili mnoge krive riječi, pa ne smatram da su iste ispravne.


Ako uzmes rijecnik stranih rijeci i izraza od Bratoljuba Klaica (Izdana u Zagrebu) objasnjenje znacenja neces naci za poAnta nego za poEnta, u rijecnicima engleskog isto neces naci prevod za rijec poAnta nego za poEnta barem onim iz ex YU, a izdanih u Zagrebu.

Sledgehammer | 2009.12.20 12:56

Mislim da poEnta nije nikako ispravno, jer čak ni kao tuđica u hrvatskoj jeziku nije priznata u toj formi.

A kako si ti naučio, nevažno je. To ne znači da je to ispravno. I mene su učili mnoge krive riječi, pa ne smatram da su iste ispravne.

RideHard | 2009.12.20 12:56

Citat Sledgehammer:

Što si ti meni nešto odgovorio? Drugi puta citiraj da se nešto razumije, a ne da lovim tvoja pitanja, moje dogovore i tvoje replike - sve odjednom u istom citatu...

Mislim, moguće da bi i ostali imali visoke cijene da rade V4 motor (mada to nije istina, Aprilia je jeftinija i neusporedivo moderniji, jači, veći i ljepši motocikl!), no onda se nameće pitanje - zašto bi netko uopće išao raditi V4 motor, ako je to skupo, komplicirano, motor više troši i nema apsolutno nikakve praktične koristi za prosječnog korisnika - amaterskog vozača od bilo kojeg drugog, normalno koncipiranog motora?? ZAŠTO?

Zato da i opet mali korisnici plaćaju preseravanje tvrtke sa svojim konceptima, ili mali korisnici liječe komplekse jer misle da će posjedovanjem V4 motora odmah i voziti tako kako se voze profesionalci na trkama??


malo sacekas pa vidis da je neko preuredio svoj post pa onda kritikujes.
A ne znam i zasto bi neko placao i BMW-a i davao pare samo zato sto se to zove BMW ili HD ili Ducati koji je vjerovatno manje kvalitetan od Japanske cetvorke, a neki modeli kostaju u istoj klasi ko mozda tri japanska motocikla??? Zasto bi neko davao pare za Busu zbog njenih performansi kad u zivotu nece iskoristiti ni 80%, a neki ni 50% njenih mogucnosti umjesto da kupe neki jeftiniji motor sa extra dodatnom opremom i jos im ostane love za troskove da odu na neko dalje putovanje.
Odgovor je jednostavan svako ima svoj fetis i mogucnost sa svojom lovom radi sta hoce.
Zar treba nekog zvat glupim sto je dao pare za Busu, a vozi se turisticki i za cije bi mu potrebe bio dovoljan i FZ1 Fazer ili Bandit 1250 S koji su znatno jeftiniji, a potpuno zadovoljavaju potrebe tog vozaca???

RideHard | 2009.12.20 12:44

Citat Sledgehammer:

Misliš - POANTA??

Pa nema je, zar bi je trebalo biti? To je malo offtopica u ovoj temi...

Dao sam ti samo sliku XX-a, sa prodajnim podacima... što bih trebao još?


ako nisi znao ispravno je jedno i drugo samo zavisi kako je ko naucio od malih nogu i kako ko izgovara nesto u okruzenju u kojem se krece.

Sledgehammer | 2009.12.20 12:41

Što si ti meni nešto odgovorio? Drugi puta citiraj da se nešto razumije, a ne da lovim tvoja pitanja, moje dogovore i tvoje replike - sve odjednom u istom citatu...

Mislim, moguće da bi i ostali imali visoke cijene da rade V4 motor (mada to nije istina, Aprilia je jeftinija i neusporedivo moderniji, jači, veći i ljepši motocikl!), no onda se nameće pitanje - zašto bi netko uopće išao raditi V4 motor, ako je to skupo, komplicirano, motor više troši i nema apsolutno nikakve praktične koristi za prosječnog korisnika - amaterskog vozača od bilo kojeg drugog, normalno koncipiranog motora?? ZAŠTO?

Zato da i opet mali korisnici plaćaju preseravanje tvrtke sa svojim konceptima, ili mali korisnici liječe komplekse jer misle da će posjedovanjem V4 motora odmah i voziti tako kako se voze profesionalci na trkama??

RideHard | 2009.12.20 12:33

Citat Sledgehammer:



Pa ne kupuje ih za iste namjene... govorim o motorima iste namjene i istog cjenovnog razreda.

A ja ti kažem da je ista situacija i vani, gdje VFR isto tako nema preveliki broj korisnika.

BTW, objasni mi zašto su kod Honde Hrvatska svi modeli na sniženju (pa i VFR je na sniženju), a unatoč tome je maltene najskuplji model u službenoj ponudi?? Zašto svi modeli prate europske cijene, no samo VFR - kako impliciraš, i to netočno! - ne prati??

Odgovor je samo jedan; VFR je svugdje (i u Hrvatskoj i izvan Hrvatske) debelo preskup u odnosu na motocikle svoje klase (sport toureri srednje klase)!

Ili mi objasno zašto je osnovica za tu "skupoću" stalno visoka, a cijene ostalih modela stalno padaju?? I tu je odgovor jasan, i identičan gore danom odgovoru... ili želiš reći da jedino VFR ima stalnu cijenu, koja nije podložna pojeftinjenima i sniženjima, dok svi ostali modeli jesu?? BTW, i VFR je na sniženju, sa 116.000 na 112.000...

Reci i kolika je cijena VFR-a u inozemstvu?


kao i sto sam ti u jednom od predhodnih postova objasnio da je razlog skuplje cjene VFR-a nego nekog drugog "sposobnijeg" rednog motocikla je zbog visoke cjene izrade V4 motora sto je i najveci razlog sto se V4 rijetko proizvode i kod drugih proizvodjaca. I Suzuki da napravi motocikl sa V4 masinom sigurno nebi bio puno jeftiniji od VFR-a pogotovo sto je poznato da su Suzuki i Honda vrlo blizu sa cjenama slicnih modela.I to je irazlog sto Honda i ne forsira toliko VFR model nego ga kupuje onaj ko ga bas voli radi te V4 tehnologije i sto su se pokazali veoma dugotrajnim motociklima, a da je slaba prodaja i da nisu u Hondi zadovoljni prodajom taj model bi se davnih dana prestao proizvoditi cinjenica jest da ih nema na svakom cosku al izgleda da i nije bio cilj da ih ima, a Hondina V4 masina ima svoju uspijesnu istoriju jos od kraja 70tih.
Trebal ti jos nesto ponovo pojasniti???

Sledgehammer | 2009.12.20 08:34

Citat RideHard:

poenta je???


Misliš - POANTA??

Pa nema je, zar bi je trebalo biti? To je malo offtopica u ovoj temi...

Dao sam ti samo sliku XX-a, sa prodajnim podacima... što bih trebao još?

Sledgehammer | 2009.12.20 08:32

Citat RideHard:

ako vec postavljas cijenu kao kriterij zasto neko kupuje neke motore koji su znatno skuplji od Hayabuse, a imaju puno slabije performanse onda se treba zapitati zasto neko kupuje HD-a koji kosta i vise nego VFR, a ima daleko slabije performanse od VFR-a a da ne spominjem Busu....


Pa ne kupuje ih za iste namjene... govorim o motorima iste namjene i istog cjenovnog razreda.

Citat RideHard:

Takvih rimjera ima jos dosta al da ne navodim. A sto se cijene tice prije xy postova sam ti napisao da je VFR cjenom isti i skuplji samo u HR gdje ga i nije bas prodato u velikoj kolicini. Al ti to izgleda ne zelis da shvatis.


A ja ti kažem da je ista situacija i vani, gdje VFR isto tako nema preveliki broj korisnika.

BTW, objasni mi zašto su kod Honde Hrvatska svi modeli na sniženju (pa i VFR je na sniženju), a unatoč tome je maltene najskuplji model u službenoj ponudi?? Zašto svi modeli prate europske cijene, no samo VFR - kako impliciraš, i to netočno! - ne prati??

Odgovor je samo jedan; VFR je svugdje (i u Hrvatskoj i izvan Hrvatske) debelo preskup u odnosu na motocikle svoje klase (sport toureri srednje klase)!

Ili mi objasno zašto je osnovica za tu "skupoću" stalno visoka, a cijene ostalih modela stalno padaju?? I tu je odgovor jasan, i identičan gore danom odgovoru... ili želiš reći da jedino VFR ima stalnu cijenu, koja nije podložna pojeftinjenima i sniženjima, dok svi ostali modeli jesu?? BTW, i VFR je na sniženju, sa 116.000 na 112.000...

Reci i kolika je cijena VFR-a u inozemstvu?

RideHard | 2009.12.19 23:18

Citat Sledgehammer:

Evo za ljubitelje Honde jedan Blackbird, u perfektnom stanju, za kojega ne bi nikada pogodili gdje je snimljen...
cijena mu je 5190 €, godište je ožujak 2000.-e, prešao 35.000 kilometara... generalno uređen i odservisiran, sa garancijom...



poenta je???

RideHard | 2009.12.19 23:13

ako vec postavljas cijenu kao kriterij zasto neko kupuje neke motore koji su znatno skuplji od Hayabuse, a imaju puno slabije performanse onda se treba zapitati zasto neko kupuje HD-a koji kosta i vise nego VFR, a ima daleko slabije performanse od VFR-a a da ne spominjem Busu.... Takvih rimjera ima jos dosta al da ne navodim.
A sto se cijene tice prije xy postova sam ti napisao da je VFR cjenom isti i skuplji samo u HR gdje ga i nije bas prodato u velikoj kolicini. Al ti to izgleda ne zelis da shvatis.

Sledgehammer | 2009.12.19 13:42

Evo za ljubitelje Honde jedan Blackbird, u perfektnom stanju, za kojega ne bi nikada pogodili gdje je snimljen...
cijena mu je 5190 €, godište je ožujak 2000.-e, prešao 35.000 kilometara... generalno uređen i odservisiran, sa garancijom...

Sledgehammer | 2009.12.19 13:34

Citat RideHard:

Prema tome i taj uslov KAKO u potpunosti zadovoljava.


Jasno je da svatko treba svoj stil vožnje prilagoditi maksimalno motociklu na kojemu je, a to pretpostavlja i da dobro poznaje mogućnosti i motocikla, a i sebe. Ukoliko dolazi do raskoraka između tih parametara, dolazi i do nezgoda.

Jasno je da se sa VFR-om može voziti sasvim dobro i OK, no jasno je da se za iste, pa i manje novce može dobiti ipak - bolji stroj, i to u svakom pogledu. A iz iskustva znam da se i na 650, i na 800, i na 1200, a i više ccm može vrlo solidno voziti i vršiti preticanja, no da razlika - i to VELIKIH - ima, to je nesporno. Kao i da se u tim graničnim situacijama vidi koliko tko može odraditi, te koliko tko, u stvari, vrijedi... i to je jedna od poanti tumačenja VFR-a kao kilavog motocikla, koji nije kilav u svojoj klasi, no kilav je u toj CJENOVNOJ klasi, tj. za iste novce i istu namjenu može se dobiti puno bolji motocikl (i to je sve što ja želim reći, no neki me nikako - neću reći ne mogu, ali - ne žele shvatiti). A i tema se bavi upravo time... što dobivamo za tako puno novca?

Drugim riječima, davanje 111.000 kuna za jedan VFR je vrlo upitno dobra investicija, jer je njezino korištenje u toj cjenovnoj klasi spojeno sa mnogim kompromisima i nedostacima, od nemogućnosti ubrzanja i raspoloživosti snage i okretnog momenta u skladu sa željama i potrebama, pa nadalje... i pritom VFR nije inferiorna samo Hayabusi, već i cijelom nizu drugih motocikala koji koštaju toliko ili manje od te cijene (pa sam naziv teme mogao formulirati i kao usporedbu sa nekim drugim motociklom...).

A Hayabusu sam uzeo samo kao ekstreman primjer radi lakšeg dokazivanja tih tvrdnji, obzirom njezine karakteristike najdrastičnije odskaču od karakteristika VFR-a.

KorniKornjaca | 2009.12.16 14:10

Citat Sledgehammer:

Vjerujem da je XX Blackbired ljepše voziti, jer je više tourerski nastrojen od Buse, koja je malo previše sportski nagnuta naprijed, što moja kičma baš ne pozdravlja... meni paše što uspravniji položaj.

Glede putovanja, danas se može putovati sa svakim motorom. Pred par brojeva Motorevije dvojica su išla malim skuterima od 50 ccm (mislim da su bili 50!) do Istambula i natrag. Znači, nije nikada sporno da li se nešto - MOŽE! I ja mogu uzeti Tomos automatic 3M i zaputiti se do bilo kuda, naravno - ako imam dovoljno vremena, novaca i volje. Pitanje u svim tim slučajevima je - KAKO?


kymco 50 ccm.....

RideHard | 2009.12.16 13:55

pa s' obzirom da je i VFR tourerski motor sigurno da ima dosta dobar polozaj za tourersku voznju, dovoljno snage ima da vozi bez problema i do nekih 200 km/h ( i ako u touring voznji je neka optimalna brzina 150 km/h), dovoljno obrtnog momenta da povuce kad zatreba do duse neubrzava ko Busa al ako ces pri preticanju gledat da uljeces u makazice u zadnjoj sekundi onda bolje da si taj neko kupi umjesto Buse grobno mjesto i ode psihijatru jer definitivno nesto sa njim nije uredu. Prema tome i taj uslov KAKO u potpunosti zadovoljava.

Sledgehammer | 2009.12.16 11:53

Vjerujem da je XX Blackbired ljepše voziti, jer je više tourerski nastrojen od Buse, koja je malo previše sportski nagnuta naprijed, što moja kičma baš ne pozdravlja... meni paše što uspravniji položaj.

Glede putovanja, danas se može putovati sa svakim motorom. Pred par brojeva Motorevije dvojica su išla malim skuterima od 50 ccm (mislim da su bili 50!) do Istambula i natrag. Znači, nije nikada sporno da li se nešto - MOŽE! I ja mogu uzeti Tomos automatic 3M i zaputiti se do bilo kuda, naravno - ako imam dovoljno vremena, novaca i volje. Pitanje u svim tim slučajevima je - KAKO?

Trenutna stranica: 1 / Sve stranice: 3 Naprijed >
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R