Motorevija
PRETRAGA
Posloži:
Broj komentara:
Zoog | 2013.06.24 07:26

Sva osiguranja su ti manje više ista.

Baltazar | 2011.12.11 00:30

Onda smo nešto i o Hanfi naučili...

Sledgehammer | 2011.12.09 23:09

Jaka muda od "raskrinkavanja"...!!

Da se to broji, 90% njih više uopčće nebi ni postojalo... ja sam čekao papir u CO 11 mjeseci - i da nisam potegnuo vezu, tko zna kada bih naplatio štetu... bješe davno, no vuk je ostao isti...

Baltazar | 2011.12.09 20:15

Hanfa javno ‘raskrinkala’ Jadransko, o strožoj kazni šute

Rješenje koje potpisuje predsjednik uprave HANFE Ante Samodol

Sledgehammer | 2011.07.28 18:33

Pa jasno je svugdje da je posao sa osiguranjima uglavnom porez na budalaše, tj. na nas, i da je to jedan od rijetko sigurnih i isplativih poslova, a da bi takav bio i ostao, osiguravateljske kuće su već odavno unijele u sve te ugovore toliko razumljivih i nerazumljivih klauzula, više ili manje vidljivih, koje te maltene isključuju kao ikakvog dobitnika u bilo kojem slučaju - mislim da bi skoro morao biti nevin kao Isus da ti ispadneš u pravu naspram njih... nije ni čudo što svaki žicar danas otvara osiguravateljske kuće, a ako je malo siroviji - onda zaštitarsku tvrtku...

Baltazar | 2011.04.09 11:41

Još malo statistike za usporedbu - prema GDV - Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft
poveznica - Statistisches Taschenbuch der Versicherungswirtschaft 2010
Podaci za 2009 godinu:
Stranica 48, Kraftfahrzeug-Haftpflichtversicherung Beiträge 12,148 milijardi € (premije)
Stranica 49, Kraftfahrzeug-Haftpflichtversicherung Leistungen 12,211 milijardi € (štete)
Ispada da u Njemačkoj osiguratelji naplate premija obveznog osiguranja motornih vozila u prometu podjednako koliko isplate šteta...?
Tko bolje poznaje problematiku, molim neka komentira...
Prema podacima organizacije CEA - Comité Européen des Assurances
poveznica - CEA Statistics N°38, February 2010 - The European Motor Insurance Market
Podaci za 2008 godinu: (MTPL - Motor third party liability)
Stranica 127, Table 13, MTPL claims frequency: Germany 6.6% - Croatia 5.7% (u Njemačkoj učestalije štete po obveznom osiguranju motornih vozila u prometu)
Stranica 128, Table 14, Average MTPL claim cost by country: Germany 3.264 € - Croatia 2.337 € (u Njemačkoj veći prosječni iznos štete po obveznom osiguranju motornih vozila u prometu)
I sve to pri prosječnoj cijeni police obveznog osiguranja motornih vozila u prometu:
Stranica 126, Table 11, Average MTPL premium: Germany 222 € - Croatia 198 €
Zarađuju li to Njemački osiguratelji dovoljno na nekim drugim osiguranjima pa se zarade na obveznim osiguranjima od automobilske odgovornosti mogu i odreći...?
Tko bolje poznaje problematiku, molim neka komentira...

Baltazar | 2011.04.09 11:18

Još malo statistike za usporedbu - prema GDV - Gesamtverband der Deutschen Versicherungswirtschaft
poveznica - Statistisches Taschenbuch der Versicherungswirtschaft 2010
Podaci za 2009 godinu:
Stranica 48, Kraftfahrzeug-Haftpflichtversicherung Beiträge = 12,148 milijardi € (premije)
Stranica 49, Kraftfahrzeug-Haftpflichtversicherung Leistungen = 12,211 milijardi € (štete)
Ispada da u Njemačkoj osiguratelji naplate premija obveznog osiguranja motornih vozila u prometu podjednako koliko isplate šteta...?
Tko bolje poznaje problematiku, molim neka komentira...
Prema podacima organizacije CEA - Comité Européen des Assurances
poveznica - CEA Statistics N°38, February 2010 - The European Motor Insurance Market
Podaci za 2008 godinu: (MTPL - Motor third party liability)
Stranica 127, Table 13, MTPL claims frequency: Germany 6.6% - Croatia 5.7% (u Njemačkoj učestalije štete po obveznom osiguranju motornih vozila u prometu)
Stranica 128, Table 14, Average MTPL claim cost by country: Germany 3.264 € - Croatia 2.337 € (u Njemačkoj veći prosječni iznos štete po obveznom osiguranju motornih vozila u prometu)
I sve to pri prosječnoj cijeni police obveznog osiguranja motornih vozila u prometu:
Stranica 126, Table 11, Average MTPL premium: Germany 222 € - Croatia 198 €
Zarađuju li to Njemački osiguratelji dovoljno na nekim drugim osiguranjima pa se zarade na obveznim osiguranjima od automobilske odgovornosti mogu i odreći...?
Tko bolje poznaje problematiku, molim neka komentira...

Baltazar | 2011.02.22 00:21

Podaci za siječanj 2011. Obvezno osiguranje vlasnika odnosno korisnika motornih vozila od odgovornosti za štete trećim osobama za sva društva za osiguranje zajedno.

Zaračunata bruto premija 196.420.797,99 kn (mi uplatili)

Likvidirane štete, bruto iznos 89.140.769,46 kn (oni isplatili)

Ako sam nešto iz izvješća krivo razumio, molim ispravak!


Izvor:
Hrvatski ured za osiguranje, Podaci za 01. mjesec 2011. godine (11.02.2011)
(Statistički podaci osiguranja, Podaci za siječanj 2011., Zagreb, 11.02.2011.)

Baltazar | 2011.02.22 00:00

2009. godina, sve osiguravajuće kuće ukupno, police AO (obvezno osiguranje automobilske odgovornosti):

Zaračunata premija (ono što smo mi platili) 2,8 milijardi kn

Isplaćene štete (ono što su oni isplatili) 1,4 milijarde kn


Izvor podataka:

Hrvatski ured za osiguranje

Izvješće o tržištu obveznih osig. u prometu - s posebnim osvrtom na osiguranje od AO u 2009. godini

KorniKornjaca | 2009.11.30 21:49

Citat Sledgehammer:


Citat KorniKornjaca:
prihvatil sam nagodbu jer vise nisam imao volje cekat...

Upravo na to oni i računaju...


ma znam, rekel si mi to vec....
al da sam se bar ranije sjetil nekog pitat....
mozda bi drukcije zavrsilo....

Sledgehammer | 2009.11.30 12:47

Citat KorniKornjaca:

prihvatil sam nagodbu jer vise nisam imao volje cekat...


Upravo na to oni i računaju...

KorniKornjaca | 2009.11.29 20:18

i frend je imao slican problem, samo kaj je kod njega to rjesavalo CO...i nije nit zakinut nit nist...sav popravak ide na racun osiguranja....i nikakve amortizacije tipa "mi placamo 70%cijene auspuha, a vi placate 30%" kak je meni jadransko osiguranje reklo....

a prihvatil sam nagodbu jer vise nisam imao volje cekat...ovak i onak sam prewdugo cekao samo da mi se jave i predloze nagodbu....

mg749ie | 2009.11.29 19:41

klasična priča kod naših Osiguravajućih kuća, nagodba na štetu korisnika osiguranja, šteta kaj si prihvatil nagodbu.
Ja sam imao sličnu priču doduše kod CO i sve je prošlo OK, bez problema, jedino kaj ovlašteni servis nije imao brtve?! pa sam čekao preko mjesec dana popravak.

KorniKornjaca | 2009.11.03 17:25

euroherc nije jadransko, a s eurohercom nisam imao iskustva....

g.sirola | 2009.11.03 15:10

Korni, za tvoju informaciju. Ja vec 15g imam po 3 police na Eurohercu i nisu me razocarali. Cak su posredovali u naplati jedne talianske stete, a poznato je koliki su lopovi Talijani.

KorniKornjaca | 2009.11.02 18:31

jel ima kakvih novosti????

KorniKornjaca | 2009.10.22 20:23

a se zna koje je osiguranje u pitanju?????

Dane | 2009.10.22 20:11

Ma Ozren je čovjek od gume, doduše s pokojim šarafom u tijelu no biti će dobro. Mene više zanima "čiko" iz osiguranja - biti ćete izvješteni na vrijeme

KorniKornjaca | 2009.10.18 23:09

ma bitno da je ozren u redu...
motor se kad tad sklepa....

a kaj ce bit s osiguranjem, to cete vidjet...ja se nadam da frajercina u iks petici nije u jadranskom....

Dane | 2009.10.18 18:39

Što se tiče osiguranja i procjena, biti će jedna svježa uskoro pa ćemo izvijestiti o tijeku. Naime, naš redakcijski kolega Ozren svojom Hondom CBX 650 lagano je kružio gradom u potrazi za komadima kada mu je iz sporedne ceste nabusito izletio "momčina" u BMW-u X-5 i pogodio ga u nogu. Osim zdrobljene noge (hvala bogu biti će ok) i honda je dobila po boku pa izgleda da su ili svijene vilice, ili glava okvira ili motor u ležištima ili sve skupa uz još poneku sitnicu. I eto, sada se čeka procijenitelj pa ćemo vidjeti. Motor je star, možda je ovo i totalka tko zna, pa ćemo vidjeti kako će nuditi lovu...ako bude zanimljivo, dragi procijenitelj će u medije.....

KorniKornjaca | 2009.10.11 10:29

Citat Sledgehammer:

Onda se posavjetuj sa pravnikom, možda možeš utužiti...


a gle, nema mi smisla...zatrazil budem od jadranskog da mi se produzi osiguranje za onolko kolko je njima trebalo da sve rijese, jer se moglo sve rjesit puno prije....pogotovo zato jer procjenitelj je rekao da ce mi se javit dan nakon procjene, znaci 9.9., a to nije napravil, nek sam ga cekal 2 tjedna....

mozda to uspije....nikad ne znas....

vidim da si ti imao iskustva s osiguranjima....dobro je to znati, mozda zatrebam koji savjet ubuduce...
nikad ne znas....

Sledgehammer | 2009.10.10 20:16

Onda se posavjetuj sa pravnikom, možda možeš utužiti...

KorniKornjaca | 2009.10.10 02:09

Citat Sledgehammer:

BTW, da se vratim na početak: TKO je oštetio Tvoj motocikl? Da li je bilo očevida policije? Jeste li ispunili Ti i onaj koji je oštetio motocikl "Europsko izvješće o počinjenoj nezgodi"?


1. osiguranik u jadranskom....
2. policija je zvana, al nije izlazila na mjesto događaja jer, citiram: "nije bilo ozljedjenih, pa nema potrebe dolazit"
3. da


za sad ovo...idem spat...budim se za 3 i pol sata i idem radit...

Sledgehammer | 2009.10.09 21:36

Sorry, Korni, ali čini mi se da Ti cijelo vrijeme pušeš u krive diple...

Glede cijele priče, meni tu nekaj fali, i to se odnosi na manjkavost opisa glede svih poduzetih radnji (očevid, europsko izvješće o nezgodi, zapisnik), zatim činjenici da nisi opisao kakvo osiguranje sa pokrićem imaš, kao i na shvaćanje što profesionalnost je.

Glede iste, slažem se samo da je njihova neprofesionalnost bila u činjenici da si procjenitelja čekao tjedan dana, no u svemu ostalome on je bio vrlo profesionalan, a što je termin koji označava lojalnost onome koji ga plaća, a to je osiguranje. Njegova profesionalnost sigurno nije dovedena u pitanje činjenicom da je on ponudio Tebi odštetu koja je višestruko manja od počinjene štete, jer on se je držao okvira i mogućnosti kojhe mu je određivala TVOJA polica osiguranja. A ta polica, kakvu si sklopio, očito nije neka od "jačih", jer pokriva samo najosnovnije stvari. Da si imao odabir drugog načina popravka - u servisu (što je uvijek jedini dobar odabir ukoliko nemaš full-kasko!), tvoje boli bi bile puno manje, ovako je ono - koliko si mogao profitirati popravkom u servisu! - postala šteta koju si pretrpio.

Možda si imao krivu računicu, jer si planirao dobiti puno love, pa si za servis "preko veze" uštedjeti na trošku popravka, pa ti još love i ostane... to je elementarno pogrešno razmišljanje, jer za takve priče moraš imati djelomični ili potpuni kasko. Stara je priča da svi koji bilo kako najebu u nezgodi, bili krivi išta ili ništa, uvijek puše fore i nikada ne dođu na svoje. I sam sam to osjetio na svojoj koži, i odavno znam da sa osnovnom policom nemaš iluzija imati bilo kakve računice u glavi koje idu tebi u korist, pogotov je pušiona pomisliti da ćeš ti, zbog nekakvog osjećaja da si u pravu, bolje ili dobro proći, a najpušing je pomisliti da ćeš i profitirati. Na to možeš zaboraviti, i jedini ispravan postupak je dati da ti uvijek osiguranje popravlja auto ili motocikl, ili da plaća troškove ovlaštenog servisa i popravka u određenom postotku. Mada i tu pušiš, to je još uvijek najmanji gubitak, najmanja "nesreća u nesreći"...

Naglašavam da ne govorim o Jadranskom osiguranju - govorim o SVIM osiguranjima, tako da bez prave police niti u drugoj osiguravateljskoj kući nećeš bolje proći. Iako nisam nikada bio u Jadranskom, već davno u CO (otpisao sam ih davno zbog izrazite bahate neprofesionalnosti i skupoće), te poslije uvijek i ponovo u Eurohercu (svaka im čast, sve štete po kasku i obveznom osiguranju rješavali su u roku 48 sati, a sa procjenom je sve bilo unutar tjedan dana).

Uglavnom, skužio sam da sa rečenicom "kojem vragu sluzi osiguranje ak ti moras platit ono kaj bi zapravo trebalo platit osiguranje koje te hvala bogu pri registraciji motora posteno odere" ustvari ne znaš puno o osiguranjima, kao ni da - hvala Bogu - nemaš ni nekog iskustva sa njima. Pitao bih te onda - da je tako kako kažeš - a kojeg onda vraga služe desetine VRSTA polica i njihovih pokrića i verzija, ako bi ti htio da sve rješavaju sve i u punom iznosu?

To osiguranje služi da se onaj KOGA TI NAPUCAŠ ima otkuda pokriti, ne da se ti imaš otkud pokriti, zato je osiguranje obvezno za sve, da ti, koji plaćaš, ne bi ostao suh...

Glede tog Tomića - uopće ne sumnjam da tip jako dobro zna svoj posao, samo si ga Ti ocijenio kroz prizmu svoje frustracije. On i računa na psihologiju ljudi, i na tvoje popuštanje, i to je i dočekao. Tvoje inzistiranje na cash&carry sistemu je najgore i najskuplje, jer takav način ne garantira osiguranju da će novac biti potrošen za namjenu za koju ti ga isplaćuju, tu je i najviše mogućnosti malverzacija, zato oni i nude najmanje... pa je to princip sličan nenamjenskim kreditima u banci - na njih su kamate najskuplje. Trebao si se odreći gledanja u kešovinu i kemijanja što i kako, već dati da ti oni poprave, a razliku za auspuh utužiti onoga koji te oštetio ili cijelo osiguranje.

Uglavnom, sa osnovnom policom se NIKADA ne možeš namiriti. Možda si i ti iz toga nešto naučio...

BTW, da se vratim na početak: TKO je oštetio Tvoj motocikl? Da li je bilo očevida policije? Jeste li ispunili Ti i onaj koji je oštetio motocikl "Europsko izvješće o počinjenoj nezgodi"?

Ako su odgovori na drugo i treće pitanje "NE", onda možda da poradiš na kontroli bijesa i ljutnje, a usredotočiš se na konkretnost situacije? Jer ovako je onda dobro da si izvukao i to što si dobio...

KorniKornjaca | 2009.10.07 23:42

daklem....1.9.2009. u 14:45 srusen mi je motor od strane osiguranika u Jadranskom osiguranju, steta s orginalnim novim djelovima + PDV odprilike 14000kn....posto i sam imam Jadransko, mislio sam da ce sve normalno proci, bez nekih vecih zavrzlama i muka...
al sam se zahebo....i to gadno....procjenu sam cekao tjedan dana, dakle, 8.9. dosao je procjenitelj, doticni gospodin Rudolf Tomic...naravno, izgledao je profesionalno i tak se ponasao...do trenutka kad je trebalo dati pogodbu...naravno, covjek se nije dva tjedna javio i tek pred kraj mjeseca se udostojio javit i dat pogodbu....i to naravno, na koji nacin....

da sam isao na opciju popravka u servisu, platili bi mi svu stetu osim auspuha kojeg bi platili 70%, a ja bi morao nadoplatit ostalih 30%...daklem, ak uzmemo u obzir da orginalni auspuh kosta odprilike 7000kn, ta mi opcija nije dolazila u obzir...
zasto??? kojem vragu sluzi osiguranje ak ti moras platit ono kaj bi zapravo trebalo platit osiguranje koje te hvala bogu pri registraciji motora posteno odere....daklem, nisam pristao....

sljedeca opcija, nagodba....rekli smo, steta iznosi odprilike 14000kn sa svim orginalnim djelovima...
doticni gospodin mi je ponudio 3200 kn...naravno, tu su pale teske rijeci da bi na kraju poceo povisivat na 3600kn, pa na 4000kn i onda na jedvite jade na 4500kn....prihvatio sam....
zasto????? jer mi ga bilo pun kufer jer je idijot koji nema pojma, a radi taj posao i vise nisam imao volje za cekanje...jednostavno, htio sam cim prije popravit motor....nisam vise imao volje za nagodbe, pogodbe, cekanja i kaj sve ne....

motor mi je sad na popravku u Motocentru Zabok i zahvaljujuci deckima koji tamo rade, uskoro ce opet bit u voznom stanju....

ugl, u Jadranskom sam bio zbog toga jer mi cijela familija u tom osiguranju....
nakon ovog, cijela familija seli u drugo osiguranje...koje bude to bilo, jos uvijek ne znam, al sve mi se cini da bude to bilo Allianz osiguranje....

gospodo, ak vam se, nedaj Bog, ikad nesto dogodi i ak se morate naplatit s necije police, molite se bogu da to nije s police jadranskog osiguranja.... ak ste u jadranskom, selite u drugo....ne placajte harac toj neprofesionalnoj bagri....

nadam se da bude nekom od koristi ovo....ak ikad imate s Jadranskim osiguranjem posla i kad vam dodje procjenitelj, prvo ga pitajte za ime....ak je Rudolf Tomić, radje pricekajte i zatrazite drugog procjenitelja...mozda dodje neki koji se bar malo kuzi u ono sto radi...

Hvala...

LP,
KorniKornjaca....

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R