Posloži: | Broj komentara: |
Baltazar | 2011.02.21 20:52
|
||
Kornijevim korakom - naprijed! Mora uspjeti! |
||
KorniKornjaca | 2011.02.13 07:36
|
||
ajd, uspjelo mi |
||
KorniKornjaca | 2011.02.13 07:34
|
||
hmmmm...bas mi i ne uspijeva,....trazi datum nezgode... |
||
Baltazar | 2011.02.12 20:25
|
||
Na web stranici Hrvatskog ureda za osiguranje - Baza podataka o osiguranju od automobilske odgovornosti vozila registriranih u Hrvatskoj: |
||
RideHard | 2009.10.31 19:23
|
||
Moram priznati da novi Kawasakievi model Z1000 definitivno ima puno ljepsi izgled naspram Honde CB1000R, a vjerujem i da ce cijena biti veoma primamljiva |
||
Sledgehammer | 2009.10.31 11:24
|
||
Teško je nešto decidirano tvrditi, no glede kvalitete Kawasakija (a u novije vrijeme u istom dreku je i Suzuki) se slažem... kada bi se gledali best-buy motocikli, Kawasaki bi skoro uvijek odnio pobjedu, barem kada je riječ o novim modelima... |
||
RideHard | 2009.10.30 20:28
|
||
Ma svi se motocikli svih japanskih proizvodjaca proizvode sirom svijeta iz razloga smanjenja troskova,a u Europi se proizvode i radi izbjegavanja carine za trziste EU. Al bez obzira gdje se proizvode ako u Japanu imaju vrhunsku kontrolu kvaliteta imat ce je i u drugim fabrikama sirom svijeta, a Kawasaki tu je od japanske cetvorke najtanji sto se kvalitete tice. Idealan je za one koji zele nov motor a tanki su sa lovom al ipak mislim da ko kod se odluci kupit nov motor ipak mu je bolje da se malo "stisne" pa kupi neki kvalitetniji motor, a za mene je tu Honda zakon. NHF vozacima Kawasakia ipak nije bitno sta vozis bitno je da se vozis. |
||
Sledgehammer | 2009.10.23 02:39
|
||
Kawasaki je već potvrdio da se njegovi aktualni modeli KLX110, KLX140, KLX140L, KLX250S, KLX250SF, KLR650, Eliminator 125, ER-6n, Ninja 650R, te Ninja 250R proizvode isključivo u Tajlandu... |
||
Sledgehammer | 2009.10.23 02:17
|
||
He, he, dane - pa to mi je posao!.. I sam sam nebrojeno puta prokopavao po tim evidencijama, i dobro znam što se može, a što ne može vidjeti... |
||
Dane | 2009.10.22 20:14
|
||
Sledge je u pravu, propitali se malo o tome. Policija kod prekršaja i nezgoda evidentira po ključu prekršaj br. taj i taj iz članka taj i taj. Nemaju elektronsku bazu toga nego bi ručno morali prekopavati od slučaja do slučaja kako su to policajci pohranjivali nakon očevida ili smjene. U svakom slučaju, teško će se u skorije vrijeme moći do podataka..... |
||
Sledgehammer | 2009.10.07 11:44
|
||
Mislim da takvu statistiku tipa na kojim motociklima se najviše gine nećete dobiti, iz prostog razloga - MUP-ove evidencije događaja nisu bazirane na modelu motocikla kao obveznom podatku. |
||
KorniKornjaca | 2009.10.04 12:40
|
||
dobro....i to ce dati zanimljivie rezultate.... |
||
Dane | 2009.10.04 10:09
|
||
Pa možda bi i moglo, no samo za PU Zagrebačku, tamo su puno komunikativniji od "vrhovnog" mup-a, budem ih pitao kako vode tu statistiku i u kojem obliku mogu dati te podatke... |
||
KorniKornjaca | 2009.10.01 18:53
|
||
ma ne samo ovjes....tu napominjem i o to da je kawasaki zapravo best buy u svakoj klasi.... |
||
Dane | 2009.09.29 07:45
|
||
Da, po pitanju ovjesa, posebno na jeftinijim modelima se nisu baš proslavili u zadnje vrijeme, kao ni po pitanju ABS-a, očito Kawa ne misli da treba prijeći određenu razinu kvalitete, tj. onu koja je dovoljna za homologaciju i sigurnu vožnju - za nešto više treba gledati druge proizvođače |
||
KorniKornjaca | 2009.09.24 22:34
|
||
takav im je i ovjes... |
||
Danijel | 2009.09.15 08:58
|
||
Ma hebe se kawasakiju za motore, u ukupnom biznisu te kompanije motori su 5%. Već godinama kruži šala da kada bi japanci u kawi prestali praviti motore da nitko u kompaniji to ne bi niti skužio. Toliko o tome, a po kvaliteti određenih modela može se vidjeti da je to sve manje kawasaki-made in japan. Ostalo je smanjenje troška, beneficije zbog ulaganja u drugu zemlju itd..... |
||
miro | 2009.09.14 14:46
|
||
Ja mislio samo 250 ode u Tajland. Ovaj moj prijatelj naveo još neke modele dok se Japanci nešto špikaju oko projekcija buduće proizvodnje iz here link for kawathai |