Posloži: | Broj komentara: |
Dane | 2009.12.05 15:19
|
||
U Motoreviji 12 objavljen je test izdržljivosti našeg maratonca Piaggija Xevo 400. Nakon 30000 km skuter je u super stanju....preporuka svima |
||
Dane | 2009.08.19 23:26
|
||
nadam se da nije kasno za odgovor. simbol ključa i variomata označava vrijeme za servis i treba ga resetirati na servisu. Ništa strašno ali je dosadan dok ne prestane blinkati. ne znam kako se gasi, ali ovlašteni serviser bi trebao znati. U ZG u Skutermotu na peščenici će ti to riješiti u sekundi, kao i meni nakon svakog servisa....ugodnu vožnju |
||
ZekaBL | 2009.08.06 23:11
|
||
nije 400, ali je xevo 250 |
||
Dane | 2009.05.18 07:59
|
||
Vjerojatno da, skuter je OK, no te vibracije kao da su standardne kod piaggiovih motora nakon 15.000 km. Iako servisni interval ne nalaže izmjenu rolica (mislim da su uzrok točno one) mislim da ih treba mijenjati. Remen je novi stavljen na servisu na 20000 km i on bi trebao biti ok. Također, ostaje kvačilo koje se očito razloče tako da se ne može proglasiti neispravnim no uzrokuje odr. vibracije i jači zvuk. Sreća ide sve "pod nož" na 30.000 km (sada 23.000 km), pa će biti podosta informacija o tom motoru... |
||
toni | 2009.05.13 17:14
|
||
to vibriranje je zbog kvačila, bar je meni bilo |
||
Dane | 2009.04.13 20:59
|
||
S X-evom do sada nikakvih problema, motor je master 400 (2007.) sa servisnim intervalom 10.000 km, dobra makina...u zadnje vrijeme nešto više vibrira pri kretanju s mjesta, ali pretpostavljam da su rolice već malo dobile, to se isto događalo i s X-8 250 kojeg smo imali na testu na 20.000 km. Na slijedećem servisu i tako dolaze nove...mislim... |