Motorevija
PRETRAGA
2012-09-10 , Autor: Ines, Slike: Aprilia Racing
Bookmark and Share

Max Biaggi preuzeo je vodstvo u ukupnom poretku prvenstva WSBK pobjedom u prvoj utrci i upornošću u drugoj; dva plasmana na drugo mjesto za Eugena Lavertyja koji je obje utrke odvozio konzistentno i agresivno; Aprilia ponovo zauzima prvo mjesto u ukupnom poretku među konstruktorima

Vikend na Nürburgringu kojeg će se Aprilia Racing Team dugo sjećati. Aprilia je u prvoj utrci zauzela sva tri mjesta na pobjedničkom podiju zahvaljujući savršeno obavljenom zadatku od strane mehaničara i vozača tijekom cijelog vikenda.

Prvo postolje popunjeno isključivo Aprilijinim vozačima

Pobjednik Max Biaggi izvrsno je startao i držao korak sa Sykesom tijekom prvih nekoliko krugova. Max je nakon toga postavio neuhvatljivi tempo te je ostvario veliku prednost koju je zadržao sve do kraja utrke. Uz Maxa Biaggia na pobjednički podij plasirali su se i Laverty i Davies s aprilijama pa je ova talijanska marka prvi put u svojoj povijesti osvojila sva tri mjesta na podiju. Melandrijev pad značio je da je Max Biaggi nakon prve utrke ponovo preuzeo vodstvo u ukupnom poretku.

Nakon dobrog starta u drugoj utrci Max je izletio sa staze i pao, ali je uspio održati svoju apriliju RSV4 upaljenom te se s vidljivo oštećenim motociklom ponovo priključio u utrku na zadnjoj poziciji sa zaostatkom od 26 sekundi. Od tog trenutka Max je dao sve od sebe te svojom hrabrošću i vještinom osvajao poziciju za pozicijom i na kraju utrku završio na trinaestom mjestu osvojivši tri važna boda za ukupni poredak. Prednost pred drugoplasiranim Melandrijem, koji je i u drugoj utrci pao, sada iznosi 9,5 bodova.

Odličnim rezultatima svojih vozača Aprilia je došla na čelo konstruktorskog poretka

"Odradili smo dobar posao tijekom cijelog vikenda i zaista dobro podesili motocikl. U prvoj sam utrci dobro startao, a zatim je Sykes postavio luđački tempo. Kad sam primijetio da je malo usporio, riskirao sam i pretekao sam ga. Mislio sam da je to dio njegove strategije, ali moja je prednost bila sve veća pa sam nastavio agresivno voziti sve do kraja utrke. Šteta za pad u prvom krugu druge utrke. Kočio sam bez pretjerivanja, ali zatim sam pogodio neravninu na stazi i nisam mogao izbjeći izlijetanje. Razočaran sam jer sam nakon toga dobro vozio i držao najbolji tempo. Računajući što se dogodilo šteta je bila minimalna pa s Nürburgringa odlazimo s vodstvom u ukupnom poretku. Moglo je biti gore, ali mogli smo ostvariti i dvostruku pobjedu. U Portimau počinjemo gotovo od nule. Borba za prvo mjesto bit će tijesna, ali mi u njoj ostajemo do kraja."

Pobjedom u Njemačkoj Biaggi je vratio vodstvo

Eugene Laverty s Nürburgringa također odlazi s osmjehom na licu. Dva plasmana na drugo mjesto, u prvoj utrci iza timskog kolege Maxa Biaggia, a u drugoj iza Chaza Daviesa s aprillijom iz tima ParkinGO znače da Eugene sada čvrsto zauzima šesto mjesto u ukupnom poretku prvenstva. Vozač iz Toomebridgea dokazao se stabilnošću i brzinom te time dao značajan doprinos Aprilijinom povratku na prvo mjesto u ukupnom poretku među konstruktorima.

Zadovoljni Eugene Laverty nakon dva druga mjesta na Nürburgringu

"Ovo su bez sumnje bile dvije odlične utrke. U početku prve utrke imao sam poteškoća s proklizavanjem pa prvih nekoliko krugova nisam mogao agresivno voziti. Pred kraj utrke morao sam braniti svoju poziciju od Daviesa, ali uspio sam zadržati drugo mjesto. U drugoj sam utrci izgubio nekoliko sekundi nakon što me Tom Sykes pretekao, ali nadoknadio sam izgubljeno, a budući da su Max i Melandri pali, našao sam se nadomak podiju. Morao sam se braniti od napada Camiera, a Chaz je već ostvario preveliku prednost. Zadovoljan sam s dva plasmana na drugo mjesto i htio bih čestitati Daviesu na zasluženoj pobjedi."



WSBK ukupni poredak

1. Max Biaggi 318 bodova
2. Marco Melandri 308,5 bodova
3. Tom Sykes 291,5 bod
4. Carlos Checa 247,5 bodova
5. Jonathan Rea 225,5 bodova
6. Eugene Laverty 213,5 boda





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Vespa PX 125/150 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki GSX-R 600 (2011.) Kawasaki Ninja 250 R BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-