Članak | Stiže nova Honda Forza 750
Slabije izvedbe od 350 i 125 ccm također su temeljito obnovljene
Honda je temeljito revidirala ponudu maksi skutera. Naime, osim što je Forzu sa 300 'digla' na 350 ccm te ju temeljito modernizirala dodacima poput glasovnog upravljanja putem smartphonea (Smartphone Voice Control System), predstavila je i novitet koji obećava – Forzu 750.
Naime, dosadašnja Integra 700/750 nije nudila sportsku oštrinu ali niti izdašni GT-komfor svojstven toj klasi, pa je sukladno tome hodnin maksi skuter igrao i potpuno sporednu ulogu na tržištu. Sada je situacija bitno bolja, budući da Forza 750 pršti potrebnom agresivnošću ali i prepoznatljivim stilom.
Obitelj Forza - lijevo i desno su modeli 125 i 350, u sredini 750
Pokreće ju dobro poznati paralelni twin obujma 750 ccm koji sada razvija 58 KS pri 6750 o/min i 69 Nm pri
4750 o/min. Snaga se prenosi putem DCT-a (automatski mjenjač s dvostrukom spojkom), koji poznajemo iz NC-serije. Forza 750 kombinira agilnost svojstvenu sportskim skuterima s komforom GT-klase, što znači da je pogodna za vožnju udvoje te da nudi vrlo dobru zaštitu od vjetra. Masa skutera spremnog za vožnju iznosi 235 kg.
Svjetla su full-LED, tu je i smart-key (serijska oprema) a podizanjem sjedala dolazite do prostora volumena 22 litre u kojem se nalazi i USB-utor (serija). Ujedno, Forza 750 je prvi Hondin skuter koji je opremljen spomenutim 'Smartphone Voice Controlom' a koji omogućuje uparivanje vašeg pametnog telefona sa skuterom. Na taj način u vožnji glasovnim komandama (ili prekidačima na lijevoj strani upravljača) možete kontrolirati pozive, tekstualne poruke, glazbu i navigaciju.
Forza 350 je pak osim povećanja obujma dobila i veći spremnik goriva (kapacitet: 11,5 litara), atraktivniji dizajn te zahvaljujući novom, električnom vjetrobranu podesivom u rasponu od 40 mm i učinkovitiju aerodinamiku. Bez obzira radilo se o Forzi 125, 350 ili 750, prostor pod sjedalom prima dvije integralne kacige.
Zajednica | Komentari