Motorevija
PRETRAGA
2012-03-17 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Američki napredni centar dizajna Piaggio Grupe vodit će Miguel Galluzzi, dizajner ducatija monstera, cagive raptora, aprilije RSV4 i moto guzzija californije 1400


Piaggio Grupa otvara napredni centar dizajna (Advanced Design Center) u SAD-u, u Pasadeni, Kalifornija. Vijest je 13. ožujka u Miamiju objavio predsjednik i izvršni direktor Piaggio Grupe, Roberto Colaninno tijekom konvencije Piaggio Group Americas na kojoj je sudjelovalo više od tristo ovlaštenih prodavatelja iz SAD-a i Kanade kao i distributeri iz Južne Amerike.

Na čelu naprednog centra dizajna Piaggio Grupe bit će Miguel Galluzzi, dizajner rođen u Argentini i odrastao u SAD-u. Njegovi projekti u Italiji uključuju neke od najslavnijih motocikala u proteklih dvadeset godina: ducati monster, cagiva raptor, aprilia RSV4, koja je osvojila WSBK prvenstvo 2010., te novi moto guzzi california 1400 koji će biti lansiran na tržište ove jeseni. Dizajnerski centar u Kaliforniji usko će surađivati s Piaggio Group Style centrom, pod vodstvom Marca Lambrija, kao i s centrima za istraživanje i razvoj u Italiji, Kini, Indiji i Vijetnamu.

Piaggiov tim dizajnerskog centra na čelu s predsjednikom Grupe Robertom Colaninnom

„Otvaranjem centra za istraživanje u Kaliforniji pružaju se nove mogućnosti vezane za promjene koje će nastupiti u našem društvu, načinu života te modelima gradske mobilnosti u idućih nekoliko godina,“ kazao je Roberto Colaninno. „Ove godine unapređujemo naš međunarodni rast,“ dodao je predsjednik i izvršni direktor Piaggio Grupe, „dok uz ekspanziju naših industrijskih i komercijalnih aktivnosti diljem svijeta provodimo i politiku globalizacije znanja kako bismo stvorili međunarodni sustav kompetentnosti i istraživanja u području marketinga i stila proizvoda. Prije nekoliko tjedana otvoren je centar za marketing proizvoda na našoj lokaciji u gradu Matovi, u kojemu radi mladi tim menadžera marketinga iz europskih i azijskih ogranaka Piaggio Grupe. Novi će napredni centar dizajna u Pasadeni pri razvijanju najsuvremenijih stilova surađivati s najboljim svjetskim sveučilištima i razvojnim centrima.“ 

Tijekom konvencije Piaggio Grupe na Floridi, Roberto Colaninno i Miguel Galluzzi predstavili su pregled istraživanja i razvoja tehnologija mobilnosti prodavateljima Piaggio Group Americas. Rad centra u Pasadeni pokrit će sve proizvode Grupe i uključiti projekte vezane za rješenja koja koriste tehnologiju akumulacije energije i napredne materijale u svrhu razvoja inovativnih pogonskih agregata bez emisije štetnih plinova, a koji koriste alternativne izvore energije.

Moto guzzi california 1400

Konvencija Piaggio Group Americas bila je prilika za predstavljanje nekih od najvažnijih motocikala koji će stići na tržište u 2012. i 2013. godini. Među njima su nova aprilia caponord 1200 i moto guzzi california 1400, izvanredni ''cruiser'' čije je lansiranje planirano za ovu jesen s međunarodnim predstavljanjem za novinare u SAD-u, s imenom koje je od Moto Guzzija stvorilo svjetsku marku. Događaju su prisustvovala dva Aprilijina vozača za WSBK prvenstvo 2012. godine, peterostruki svjetski prvak Max Biaggi, trenutačno vodeći u ukupnome poretku WSBK prvenstva, te Eugene Laverty iz Sjeverne Irske.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R