Više agilnosti i dinamike, ali manje tradicije bez trellis-okvira
Nakon 28 godina, Ducati je projekt Monster okrenuo 'naglavačke'. Na papiru sve ima pokriće, ali odmak od tradicije izazvao je pravu buru komentara na društvenim mrežama. Fanovi kao najveću zamjerku ističu napuštanje cjevastog trellis okvira, kao najprepoznatljivijeg obilježja Monstera još od 1993.
Novi koncept okvira vrlo je sličan onome na Panigaleu V4 – aluminijski prednji dio najzaslužniji je za osjetnu redukciju mase motocikla koja je punih 18 kg lakša nego na prethodniku (188 sa svim tekućinama). To bi se trebalo vrlo pozitivno odraziti na dinamičke osobine, uz još neke detalje poput predtraga od ultra kratkih 93 mm. Vožnju gradskim gužvama i provlačenje kroz kolone automobila zasigurno će olakšati i povećani zakretni kut upravljača.
Pogonska jedinica je poznati i pouzdani V2 obujma 937 ccm koji pokreće modele Supersport i Hypermotard. Razvija 111 KS i najveći okretni moment od 90.5 Nm, a biti će dostupna i varijanta za vlasnike vozačke dozvole A2. Najveća je 'grehota' što je motor skriven brojnim plastičnim panelima, dok je na prethodnim modelima bio ponosno istaknut. Miguel Galluzzi zasigurno bi imao što reći po tom pitanju.
Elektronički paket je potpun, počevši od različitih modova vožnje, preko podesivog ABS-a za zavoje, kao i launch-controla te quickshiftera. Novi su i TFT-instrumenti dijagonale 4,3 inča. Dostupne boje su crvena, siva i crna, a cijene bi trebale ostati na razini prethodinika koji je nosio brojčanu oznaku 821. Pored standardne verzije, tu je i Monster+ koji se prepoznaje tek po malom pokrovu kokpita i stražnjeg sjedala.