Od sljedeće sezone modeli SH dolaze s revidiranim motorima i tehnologijom start-stop pa su još više blagonakloni prema novčaniku i ozonskom omotaču
Honda SH u samom je vrhu najprodavanijih skutera na zahtjevnom talijanskom, ali i ostalim europskim tržištima. No, Hondini inženjeri nikad nisu spavali na staroj slavi, već su pravovremeno „upucavali“ najnoviju tehnologiju te diktirali trendove. A tako je i ovog puta - skuter s četverotaktnom tehnologijom ionako nije bio žedan, a odsad će mu trebati još manje goriva. Priča je svedena pod zajednički nazivnik ESP (enhanced smart power), a ključni zahvati odnosili su se na smanjenje trenja između klipa i cilindra, te općenito povećanje učinkovitosti i optimizaciju sustava hlađenja motora. Sve je to rezultiralo još boljim vrijednostima - model od 150 ccm s jednom litrom eurosupera prelazi 43 km, dok slabija 125-ica s tom istom litrom prevali gotovo 50! Izvrsni rezultati, koji se donedavno nisu ni spominjali u ovoj klasi, a od prethodnika su bolji više od 20 posto.
Nadalje, novi stajling donio je i neke nove funkcionalnosti, pa unatoč visokim kotačima od 16 cola, pod sjedalo sada možete smjestiti integralnu kacigu, što je dosad bilo (konstrukcijski) neizvedivo. Kočnice su potpomognute ABS-om i CBS-om, pa u cjelini govorimo o opremi na razini premiuma. Uz veliku stabilnost i okretnost u gradskim gužvama, modelima SH teško je naći izraženiju manu. Rekli bismo da je - pretplaćen na uspjeh. Jasno, taj se dio priče ne odnosi na Hrvatsku, i to barem ne u ovim teškim trenucima.
TEHNIČKI PODACI
Motor jednocilindarski, četverotaktni
Obujam 125 ccm
Snaga 11,8 KS pri 8500/min
Okretni moment 11 Nm pri 6500/min
Kočnice sprijeda disk 240 mm, straga disk 240 mm
Masa i dimenzije suha masa 134 kg, spremnik goriva 7,5 litara