Ne, ovo nije potpuno novi model izraženo sportskih preferencija, već lijepo dotjeran, ušminkan vision 50, koji bi najmlađe trebao kontaminirati zaraznim virusom iz HRC-odjela
Premda mu Repsolova grafika vrlo dobro stoji, ovo je prije svega ekonomičan, povoljan te pouzdan gradski skuter od 50 kubika. Performanse su pritom u drugom planu, jer četverotaktna, zrakom hlađena pedesetica u prvi plan stavlja - potrošnju, koja prema tvorničkim podacima iznosi nepune dvije litre eurosupera na 100 km! Četiri takta i ubrizgavanje goriva PGM-FI su za to najzaslužniji, ali snaga nije zanemariva - na raspolaganju je 3,5 KS pri visokih 8250/min.
Ipak, očekivanja treba spustiti na zemlju, ponajprije zbog dva takta „previše“. Ovdje se ipak igra na ekonomičnu kartu, jer s jednim spremnikom goriva od 50 kuna možete prevaliti gotovo 300 km! Pod sjedalom je dovoljno mjesta za jednu integralnu kacigu, što je vrlo jak adut u ovoj klasi, baš kao i sustav kombiniranog kočenja CBS, koji istovremeno aktivira i prednji disk i stražnji bubanj, što je vrlo zgodno s aspekta sigurnosti, baš kao i visoki, 14-colni kotači. No, oni koji žele ovaj skuter u smirenijoj, civilnoj varijanti, mogu birati još između sive ili perla bijele boje. Naposljetku, sve to zajedno po razumnoj cijeni koja opravdava kvalitetu proizvoda s Hondinom značkom.
TEHNIČKI PODACI
Motor jednocilindarski
Obujam 49 ccm
Snaga 3,5 KS pri 8250/min
Okretni moment 3,5 Nm pri 7000/min
Kočnice sprijeda disk, straga bubanj
Masa i dimenzije mokra masa 105 kg, spremnik goriva 5,5 litara, visina sjedala 760 mm