Članak | FC Moto Online Shop: Korisničko iskustvo
Akcijske cijene su jedno, završni račun nešto sasvim drugo
Njemački FC Moto Shop jedan je od pionira online-poslovanja kada je u pitanju moto oprema. Tijekom vremena nametnuo se s iznimno bogatom ponudom kaciga i moto opreme raznih marki, potrošnog materijala, alata... Naravno, uz sve to ide i magična riječ - akcija! Uz to, prijavom na newsletter ostvarujete dodatni popust od deset posto pa na kraju sve to zajedno ispadne dosta povoljnije nego kod naših trgovaca. Ili ne?
Odlučili smo provjeriti čari online kupnje iz prve ruke. Budući da je zastupljenost casual programa marke Alpinestars u nas poprilično rijetka i oskudna, u košaricu smo ubacili jednu njihovu hudicu koja je na popustu stajala 62,46 eura. Dobra je to ponuda, no prije nego što 'provučete' karticu korisno je znati sljedeće - naime, toj cijeni treba dodati troškove dostave koji za Hrvatsku nisu mali - čak 17,75 eura. Platit ćete ih u tom iznosu bez obzira na vrijednost narudžbe, bila ona 20 ili 2000 eura. Dakle, s uračunatom poštarinom sada smo na 80,21 euro.
No tu priča tek postaje zanimljiva i poučna. Naime, ako se odlučite na kupnju svakako prije toga provjerite uvjete povrata jer u slučaju FC Moto Shopa su - zamjene isključene. Konkretno, to znači da u slučaju da vam se proizvod ne sviđa ili vam ne odgovara, isti možete vratiti te naručiti drugi proizvod. Ono što je tu najvažnije - povrat robe nije besplatan. Dobit ćete mogućnost 'povoljnije poštarine' (koja to nije) preko njihova ugovorenog partnera za Hrvatsku, što ćete platiti - 16,70 eura.
Vratimo se sad na hudicu. Naručili smo je 15. listopada, a dostavljena nam je na kućnu adresu pet dana kasnije - 20. listopada. Iako nam veličina XL odgovara u 90 posto slučajeva, ovdje se to pokazalo pogrešnom procjenom. Hudica je bila prevelika, no kao što smo rekli - kod FC Moto Shopa nema zamjene. Stoga smo u košaricu stavili broj manju hudicu, naručili naljepnicu za povrat (inače se čeka dva do tri dana, no mi smo ih morali kontaktirati i podsjetiti da nam je pošalju) te, naravno (po drugi put), platili poštarinu. Ukupni trošak zasad iznosi 100,58 eura. Ono što najmanje očekujete kod usluge povrata - koja vas košta 16,70 eura - da netko dođe kod vas na kućnu adresu pokupiti paket, no to kod FC Moto Shopa nije slučaj. Ne, vi ćete dobiti naljepnicu koju ćete staviti na paket te ćete ga potom odnijeti u Hrvatsku poštu!?! Ovo je ispod svake razine online-poslovanja.
U međuvremenu su nam refundirali 62,46 eura za prvotnu (preveliku) hudicu, no ne i troškove dostave! Poslali smo upit i dobili automatski odgovor s naglaskom '...da je poštarina besplatna samo za kupce iz Njemačke'. Produljio se i rok isporuke (nove) hudice koja ni nakon deset dana nije stigla na našu adresu. I tu smo dobili odgovor '...da trebamo čekati dodatna dva tjedna ili jednostavno otkažemo narudžbu'. Nakon svih tih silnih dana čekanja, mailova i nemalih dodatnih troškova, zaključak je sljedeći - život je prekratak da biste ga trošili na ovako nešto. Usput, s početnih 62,46 eura ova avantura je na kraju završila na - 118,33 eura. Svaki daljnji komentar je suvišan.
Zajednica | Komentari