Članak | EICMA 2018: KTM noviteti
Austrijska tvrtka proširila je ponudu, a posebno veseli povratak modela
690 SMC R. Ipak, najviše je pažnje privukao 790 Adventure/R
790 Adventure/R
Na KTM-ovom štandu u Milanu bilo je gotovo nemoguće prići dvocilindarskom adventure modelu srednje klase. Iako smo prototip vidjeli još lani na istom mjestu, sada su Austrijanci predstavili i konačnu verziju. Osim standardne, tu je terenski još orijentiranija inačica R s povišenim prednjim blatoranom, a na oba modela vrlo je upečatljiv detalj spremnik goriva obujma 20 litara, koji osigurava nisko težište ali i veliku pokretljivost vozača u zahtjevnoj terenskoj vožnji. Nadalje, razlike se tiču ovjesa, pa tako standardni model ima vilicu promjera 43 mm, dok R koristi masivnu 48-milimetarsku, uz produžen hod ovjesa (standardni 200/200, R 240/240 mm). Snaga u oba slučaja iznosi 95 KS, kao i masa oko 189 kg. Mlađu populaciju razveselit će informacija kako u dogledno vrijeme stiže i 390 Adventure, no za konkretnije podatke još treba pričekati.
KTM 690 SMC R / 690 Enduro R
Na radost svih ljubitelja supermota, proizvođač iz Mattighofena predstavio je SMC R za 2019. Jednocilindraš LC4 prilagođen je normi Euro 4, a raspolaže sa 74 KS ali i 73,5 Nm okretnog momenta, pa je riječ o trenutačno najsnažnijem jednocilindrašu na tržištu. U standardnoj opremi, 690 SMC R donosi ABS za zavoje, naprednu kontrolu trakcije, modove vožnje street i sport te quickshifter. Kada ABS postavite u 'supermoto mod', stražnji je kotač moguće blokirati, dok ABS na prednjem kotaču ostaje uključen. Suha masa je suzdržanih 147 kg.
Osim cestovnog 690 SMC R-a, tu je i terenski orijeniraniji 690 Enduro R, s prednjim kotačem promjera 21 i stražnjim od 18 cola.
KTM 1290 SuperDuke GT
Možda i najradikalniji sport-tourer današnjice dorađen je u detaljima, no snaga koju isporučuje V2 obujma 1301 ccm ostala je na istoj razini – riječ je o više no dovoljnih 175 KS. Velike su novosti skrivene u kokpitu, gdje se pod optimiziranim vjetrobranom nalazi novi TFT-zaslon s dijagonalom od 6,5 inča. Ekran u boji nudi mnoštvo opcija i odličan kontrast, pa ga je lako čitati na jakom dnevnom svjetlu. Također, posljednja generacija WP-ovog poluaktivnog ovjesa nudi još istančaniji osjećaj, prvenstveno zahvaljujući unaprijeđenoj senzorici.
Zajednica | Komentari