Članak | EICMA 2018: Kawasaki noviteti
Zeleni su ugodno iznenadili raznovrsnom ponudom modela koji stižu u predstojećoj sezoni
Kawasaki Z400
Z 300 je mrtav, živio Z 400! Tehnički zasnovan na dobro poznatom modelu Ninja 400, mali naked iz Akashija može se pohvaliti sa zdravih 45 KS iz rednog dvocilindraša, na račun čega bi mogao postati zanimljiv širem krugu korisnika, a ne samo vlasnicima kategorije A2. Osnova je poznata, počevši od okvira, kotača, ispuha, spremnika goriva...u suštini, riječ je o ogoljenoj Ninji 400 i moramo priznati da je finalni proizvod primamljiv, a cijena od 47.770 kn čini se razumnom.
Tehnički podaci
Dvocilindarski redni motor, 399 ccm, 33,4 kW (45 KS) pri 10 000 o/min, 38 Nm pri 8000 o/min, čelični cjevasti okvir, teleskopska vilica, visina sjedala 785 mm, Gume 110/70 R 17 i 150/60 R 17, masa sa svim tekućinama 167 kg, spremnik goriva 14 l
Kawasaki ZX-6R
Još uoči sajma u Milanu pojavile su se prve informacije i fotografije o nasljedniku modela Ninja 600 (točnije, modelu 636 zbog povećanog obujma motora). Ukratko, riječ je o redizajnu dosadašnjeg modela, čiji je motor prilagođen i homologiran sukladno normi Euro 4. Da, čini se kako se klasa sportaša od 600 ccm ponovno budi. Cijena 90.974 kn.
Tehnički podaci
Četverocilindarski redni motor, 636 ccm, 95,4 kW (130 KS) pri 13. 500 o/min, 71 Nm pri 11.000 o/min, okvir od alu-greda, USD prednja vilica, visina sjedala 830 mm, gume 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17, masa sa svim tekućinama 196 kg, spremnik goriva 17,0 l
Kawasaki Versys 1000/SE
Putni enduro s prednjim kotačem od 17 cola i za klasu neuobičajenom pogonskom jedinicom s redna četiri cilindra, ipak ne donosi revolucionarne novosti. No promjene su sveobuhvatne, počevši od atraktivnijeg dizajna, ali i bogatije opreme koja uključuje elektronski kontroliran gas, što je bio preduvjet za ugradnju tempomata. Tu je i vjetrobran podesiv po visini te komfornije sjedalo, pa će ljubitelji putovanja doći na svoje. Također, kočnice su kapacitetnije s diskovima od 310 mm i četveroklipnim radijalnim kliještima, dok inačica SE dolazi s elektronski upravljanim ovjesom i quickshifterom.
Cijena osnovnog modela 108.179 kn, verzija SE 133.584 kn.
Tehnički podaci
Četverocilindarski redni motor, 1043 ccm, 85,0 kW (116 KS) pri 9000 o/min, 102 Nm pri 7500 o/min, okvir od alu-greda, USD prednja vilica, visina sjedala 840 mm, gume 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17, masa sa svim tekućinama 253 (257) kg, spremnik goriva 21,0 l
Kawasaki H2 SX SE +
Plus u nazivu sugerira još bogatiju opremu za kompresorsku zvijer iz Akashija. Da skratimo, riječ je o elektronskom ovjesu kakav se ugrađuje i na model ZX-10R SE, a na popisu opreme su i četiri moda vožnje, od kojih se jedan može potpuno personalizirati. Dodatni plusevi – unaprijeđene kočnice koje potpisuje Brembo, ali i kokpit s mogućnošću povezivanja pametnog tetefona.
Cijena 267.704 kn.
Tehnički podaci
Četverocilindarski redni motor, 998 ccm, 147,1 kW (200 KS) pri 11.000 o/min, 137 Nm pri 9500 o/min, okvir od čeličnih cijevi, USD prednja vilica, visina sjedala 835 mm, gume 120/70 ZR 17; 190/55 ZR 17, masa sa svim tekućinama 262 kg, spremnik goriva 19,0 l
Kawasaki W 800/Cafe
Još jedan povratak otpisanog! Na radost mnogih nostalgičara, vratio se model W 800, istinski klasik s vrlo specifičnim razvodnim mehanizmom i neospornim retro-šarmom. Iako je riječ po postojećem rednom dvocilindrašu, iz Kawasakija poručuju kako je 90 posto 'iznutrica' novo, a obećavajuće zvuči i podatak da je čelični okvir također novokonstruiran što bi ovom djedici moglo udahnuti novu dozu agilnosti. U ponudi su dvije verzije, Street i Cafe, a potonja se lako prepoznaje po kupolastom poluoklopu.
Cijena 80.271 kn, odnosno 86.063 kn.
Tehnički podaci
Redni dvocilindarski motor, 773 ccm, 35 kW (48 KS), okretni moment nije deklariran, čelični okvir (dvostruka kolijevka), teleskopska vilica, visina sjedala nije deklarirana, dimenzije guma nisu deklarirane, masa sa svim tekućinama nije deklarirana
Zajednica | Komentari