Motorevija
PRETRAGA
2019-11-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Kraj sezone idealna je prilika da pogonskom lancu pružite tretman koji zaslužuje - temeljito ga očistite i osušite te potom podmažite



Provjera i podmazivanje pogonskog lanca svojevrsni je ritual većine vozača prije vožnje ili tijekom dugotrajnih tura. Budući da se kultura održavanja motocikala kod nas iz godine u godinu podizala na višu razinu, uvjerili smo se 'na vlastitom lancu' da postoje lošija i kvalitetnija sredstva za podmazivanje. Isto tako, naučili smo i da lanac nije dovoljno samo redovito podmazivati, već ga treba ispravno podesiti i povremeno ga – očistiti! Kraj sezone idealna je prilika da pogonskom lancu pružite tretman koji zaslužuje - temeljito ga očistite i osušite te potom podmažite.

Iponeov set za njegu nudi sve što vam treba za redovno održavanje pogonskog lanca. Uključuje sredstva za čišćenje i podmazivanje (oba 750 ml), te vrlo praktičnu četku za čišćenje (dostupna i zasebno po cijeni od 85,00 kuna). Alternativno možete koristiti i sredstva za podmazivanje u različitim bojama (250 ml) čija je cijena 60,00 kuna.

Ipone Road Chain Care Pack – cijena: 265,00 kuna (Više informacija na www.novema-nova.hr)

Uključuje:
- sredstvo za podmazivanje lanca X-trem (750 ml)
- sredstvo za čišćenje lanca (750 ml)
- četka



1. korak



Čišćenje pogonskog lanca je neminovno ukoliko želimo produljiti njegov radni vijek te na taj način smanjiti troškove redovnog održavanja motocikla. Masnoća na lancu tijekom vožnje 'skuplja' pijesak i prašinu, sve se 'uredno' taloži na spojevima i brtvilima, pa svako daljnje podmazivanje pogonskog lanca (kakvog ga vidite na fotografiji) može biti samo kontraproduktivno

2. korak



Temeljito poprskajte lanac – s unutrašnje i vanjske strane - Iponeovim sredstvom za čišćenje. Učinite to po cijeloj njegovoj duljini te ostavite da sredstvo djeluje 10 minuta

3. korak



Masnoća se 'otpustila' - sada je na redu Iponeova četka. Čišćenje četkom je lakše i brže budući da u istom trenutku niti djeluju na tri različite strane. Isto tako, dugačke i tanke niti se zavlače duboko unutar lanca, u sve spojeve, što čišćenje čini efikasnim

4. korak



Ukoliko se radi o vrlo zapuštenom i prljavom lancu, tada postupak radnje opisane pod točkama 2 i 3 treba ponoviti. Sredstvo se ne mora nužno ispirati vodom, budući da nakon pola sata ishlapi. Prljavštinu na kraju možete jednostavno 'pokupiti' suhom krpom.

5. korak



Nakon što ste lanac temeljito očistili, ostaje još da ga podmažete. U Iponeovom kompletu se nalazi bezbojno sredstvo za podmazivanje (750 ml). No, isto tako na raspolaganju su vam i sredstva u različitim bojama čija je svrha olakšati vam kontrolu podmazanosti pogonskog lanca. Naime, što je boja intezivnija to je lanac 'masniji' a kada boja potpuno nestane, vrijeme je za novo podmazivanje. Isto tako, obavezno podmažite lanac prije no što motocikl spremite na 'zimski san', budući da sredstva za podmazivanje ujedno i štite lanac od korozije.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R