Motorevija
PRETRAGA
2009-06-02 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Motorevija
Bookmark and Share

Primjerak Motorevije koji je upravo izašao na kioscima, jubilarni je 50. od travnja 2005. godine, kada se Motorevija, kao hrvatsko izdanje renomiranog njemačkog časopisa Motorrad, pojavila na našem tržištu



Iako nismo u braku i ne slavimo zlatni pir, redakcija Motorevije vama, svojim čitateljima, svejedno čestita 50. broj Motorevije. Da se nije rodila ta iznimna uzajamna „kemija“ među nama - brojka 50 bila bi nedostižna. Ovako, uz kvalitetno čitateljstvo s kojim je užitak komunicirati, lako je stvarati specijalizirani časopis.

Modele skutera i motocikala na našim stranicama teško je i prebrojiti, a samo za one sklone vođenju točnije evidencije navodimo podatak da je Motorevija, kao hrvatski časopis i inačica svjetski poznatog njemačkog Motorrada, startala s brojem 01 u travnju 2005. godine. Od tada pa do broja koji držite u rukama prošlo je četiri godine i 49 mjesečnih izdanja.

Zasnovana na načelima stručnosti, objektivnosti i novinarskoj etici, Motorevija je na našim prostorima ponudila specijalizirane testove poput velikih europskih usporednih testova s relevantnim vozačima sa svjetske natjecateljske scene, provjerenim mjerenjima performansi i konkretnog učinka pojedinog motocikla na cesti ili stazi.

Također, testovi izdržljivosti motocikala i skutera na 100.000, 50.000 i 25.000 km neiscrpan su izvor informacija o motociklu tijekom njegova životnog vijeka. U svakoj Motoreviji mogli ste pročitati barem jedan, a sukus tog iznimno vrijednog materijala ugrađen je u jedinstveni Motorevijin proizvod na našem tržištu - Vodič za kupnju rabljenih motocikala, koji kao specijalno izdanje izlazi jednom godišnje. Uz tekstove vezane za motocikle, nudili smo vam važne savjete, putopise, prerade, sportske teme, događanja te sve što obilježava moto svijet i ljude koji ga žive.
 
Vaša podrška potaknula nas je i na korak dalje, pa je 1. svibnja ove godine Motorevijina internetska stranica www.motorevija.com.hr postala operativna, kao jedinstvena moto stranica na ovim prostorima. Na njoj možete pronaći više od 100 Motorevijinih testova, usporednih testova, testova izdržljivosti, savjeta, fotografija i mnogočega drugoga. Najvažnije od svega, internetska stranica omogućuje nam da izravnije komuniciramo i zajednički uređujemo Motoreviju u budućnosti, te da aktualnosti brže proslijedimo do vas.

Stoga vas uz ovu čestitku pozivamo da svoje mišljenje i želje i dalje dijelite s nama. Sto ljudi, sto ćudi - kaže stara narodna, a mi možemo dodati da je vrlo teško uvijek zadovoljiti želje svakog čitatelja. Zbog želje da ono što čitate u Motoreviji bude što šireg spektra, predlažite nam teme o kojima želite čitati, a mi ćemo i dalje davati svoj maksimum. Nadamo se da ćemo tako zajedno uživati u još barem sljedećih 50 izdanja.

Čestitamo vam zlatnih 50, bez vas to ne bismo uspjeli!





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda XL650V Transalp Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-