Motorevija
PRETRAGA
2009-10-07 , Autor: Ines Brezovac
Bookmark and Share

Iako ih sreća nije poslužila u Magny Coursu, Luka Nervo i njegov menadžer Dragutin Pavlović smatraju da su mnogo naučili i napredovali



Na svojoj drugoj utrci u Europskom prvenstvu za klasu superstock 600 (u sklopu Svjetskog prvenstva u superbikeu) Luka Nervo nije imao tu sreću da je završi. Krenuo je borbeno sa 18. pozicije i počeo prelaziti vozače koji su bili ispred njega, ali je nakon prvih nekoliko zavoja izletio. Uspio se vratiti u utrku i nastaviti s borbom, no onda mu je u šikani pustila prednja guma. Iako se htio vratiti na stazu, vidio je da je ručica kočnice svijena te je već u prvom krugu njegova francuska utrka bila gotova.

Ipak, njegov menadžer Pavlović zadovoljan je sakupljenim iskustvom i nada se boljem rezultatu u Portimau.

Luka Nervo, vozač



Već sam na kvalifikacijama pao jer mi je pustio prednji kotač. Prednji kraj mi je titrao pa su moj mehaničar Gigi [Aljinović] i mehaničar Donija Tate Pradite zajedno probali to riješiti. Otvrdnuli su prednji kraj i rekli su da je sad dobro pa sam probao izaći na stazu, ali taman kad sam počeo spuštati vrijeme, pao sam. Ipak je bilo pretvrdo.

Na slobodnom treningu sam se vozio tri kruga iza Gina Reae i u kvalifikacijama sam isto tražio nekog da idem za njim, ali nije bilo nikoga pa sam sam napravio vrijeme 1'48. Poboljšanje sam tražio na krivim mjestima – u zavojima koji su mi odgovarali bio sam brz, ali one koji su mi išli lošije nisam mogao popraviti. Nisam bio zadovoljan sa 18. mjestom, ali ipak je to dobro jer je samo dvije sekunde slabije od prvog.

U utrku sam dobro startao, probio sam se u gužvu, ali neki su se vozači dotaknuli, onaj ispred mene se digao pa sam i ja morao. Tada sam izletio, ali sam se uspio vratiti, a gume su bile od pijeska. Na ravnici sam onda prošao još dvojicu, ali opet se stvorila gužva. Na kočenju u šikani sam prešao još jednog vozača, a onda mi je pustila prednja guma, ne znam je li zbog pijeska ili sam dotaknuo pasicu. Trčao sam valjda pol' staze za motorom! Kad sam ga digao, htio sam se vratiti u utrku, ali se ručka kočnice svila prema dolje i nisam ju mogao popraviti. Nakon toga me bolio mali prst, ali na slikanju smo vidjeli da nije ništa.

Htio bih zahvaliti menadžeru i mehaničaru jer su dvije noći slagali motor do 3-4 ujutro i svom timu Extreme YZF Yamaha.

Dragutin Pavlović, menadžer

Sad je bio novi motor, nova staza, novo iskustvo. Ovaj smo put malo bolje pogodili set-up i bili smo zadovoljni, ali do toga smo došli s puno rada. Pogodili smo pritisak i mislim da svakako napredujemo, ali moramo izvući i pouke iz tog iskustva. U timu su zadovoljni s Lukinim napredovanjem i privikavanjem na situaciju, te kažu da se radi o velikom potencijalu. Nisu očekivali da Luka bude tako brz. On ne kalkulira i stalno pomiče granice. Idealno vrijeme koje bi dobio kada bi se zbrojila najbolja vremena iz svakog sektora bilo bi dovoljno za plasman između šestog i desetog mjesta.

U Portugalu očekujemo da bude treća sreća. Mislim da je najbolje pustiti stvari da idu svojim tokom. Znamo da može biti u bodovima, a dalje samo treba rad.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Honda XL650V Transalp Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-