Motorevija
PRETRAGA
2009-10-04 , Autor: Ines Brezovac
Bookmark and Share

Pročitajte što Luka Nervo, njegov menadžer Dragutin Pavlović i otac Miljenko Nervo kažu o utrci u Imoli

Na startu u Imoli - Dragutin Pavlović, Luka Nervo i Luigi Aljinović
Na startu u Imoli - Dragutin Pavlović, Luka Nervo i Luigi Aljinović
 

S 19. mjestom iz utrke u talijanskoj Imoli i vrijednim iskustvom vožnje u konkurenciji vozača Europskog prvenstva u superstocku 600 (ST6), hrvatski tim u sastavu Luka Nervo (vozač), Luigi Aljinović (mehaničar) i Dragutin Pavlović (menadžer) vratio se kući u ponedjeljak. Popričali smo s Lukom, njegovim menadžerom i njegovim ocem Miljenkom, te doznali s kakvim su se problemima susreli i zašto se Luka nije mogao boriti za još bolji plasman, jesu li zadovoljni ostvarenim, te što očekuju od utrke u Magny Coursu.

Luka Nervo

- o gumama: „U prvom sam krugu bio negdje na 11. mjestu. Na kraju tog kruga sam bio 14., ali to sam skoro već pao. Imao sam problema s pritiskom u gumama, nismo ih dobro napumpali. Guma se najbolje držala na 1,8 i s grijačima smo ju stavili na 1,8, otiđem se voziti i stanem – guma 2,0! Kad se zagrijala, napumpala se. Mi nismo znali koliko se pirelli diže i spušta. Onda smo stavili manje za utrku i premalo smo stavili…“

„Tamo postoje tri Pirellijeve šlepe s tonama guma, dođe se s papirom i izabere se tri para guma. Ali imaju samo mješavinu SC2. Procjena tima je bila da uzmemo dva para za suho i jedan za kišu. Da smo uzeli sva tri para za suho, bilo bi bolje.“

„Ja sam na starim gumama [na kvalifikacijama] vozio vrijeme koje je u utrci bilo sedmo vrijeme. Da sam na kvalifikacijama imao nove gume, znam da bih sigurno i bolje vrijeme lupio. Puno sam se bolje vozio na utrci, recimo, nego na kvalifikacijama. Shvatio sam da kasnije kočim, bolje ulazim u zavoj, ali na otvaranju gasa nisam mogao [bolje].“



- o motociklu: „Yamaha [YZF-R6] je kraća i jača od suzukija [GSX-R 600 kojega je vozio u ovogodišnjem prvenstvu], ali bila je podešena za Watermana koji je od mene viši i teži. Kad sam sjeo na taj motor, nisam mogao nogama do poda! Na startu sam sjeo malo na lijevu stranu i nogom uspio do dolje.“

- o samoj utrci: „Nisam navikao na yamahu koja je jača pa mi se na startu digla na zadnji. U sredini nije bilo nikoga, ja krenem u sredinu, a ono odjedanput gužva u sredini. Onda sam otišao u stranu i skroz sam išao tamo gdje nije bilo nikoga. Na kočenju sam prešao trojicu, četvoricu, pa su me malo izgurali, pa sam ja malo i njih. Između 10. i 12. mjesta mi je bio najbolji plasman, a onda u jednom zavoju, gdje treba još u nagibu jako otvoriti gas, zbog pritiska me diglo gore, pustio sam gas i tu su me dvojica prošla. Nakon tri zavoja mi se opet isto dogodilo i opet su me prošli. Onda sam jedno vrijeme čak bio dobar i počeo sam ih stizati, ali mi je onda opet to bilo pa sam čak i na travu izletio, kroz šikanu sam prošao. Pred kraj sam se umorio jer motor nije bio složen za mene. Tako da je pravo čudo da sam došao 19.“



- o stazi: „Staza je bila dosta skliska, ali konfiguracija je odlična, zavoji su super! Jako mi se sviđa i baš mi je legla!“

- o broju 17: „Njega je odabrao vlasnik tima Martial Garcia.“

- o timu: „Dečki u timu [YZF Yamaha] su super, a posebno kuhar. Hrana je prva liga!“

- očekivanja od Magny Coursa: „Očekujem da mi staza legne još bolje nego Imola i da se na kvalifikacijama ne zezam kao sad, kad sam najbolji krug napravio dok sam se po ciljnoj vozio na zadnjem jer sam mislio da mi to nije dobar krug.“


Komentar
Dragutin Pavlović, menadžer



„Mi smo bili hendikepirani jer su nam uzeli prvi dan [petak]. Kada je Sykes pao, odlučili su popraviti stazu i zato nije bilo treninga. Taj bismo dan potrošili da Luka upozna stazu. Drugi smo dan onda odmah uletjeli u neslužbeni trening, nekih 20 minuta, gdje smo malo mogli saznati o gumama i što da napravimo. Ali taj je trening pokazao nešto drugo – Lukinu kvalitetu. Čim je izašao na tom motoru kojega prvi puta vozi, koji nije njegov motor, prvi put si na pirelliju, na nepoznatoj stazi, on se vrtio u vremenima između osmog i 10. mjesta, i to govori o njegovoj kvaliteti. Pokušali smo nešto poboljšati, amortizere, gume, i u to malo vremena pokušali smo usporediti parametre da vidimo ide li na bolje ili na gore.

Na kvalifikacije je Luka izašao na starim gumama koje smo koristili na treningu jer smo kalkulirali da bismo ostavili jedne kišne gume. Bilo je više momenata kad smo se morali jako brzo privikavati. Ali glavna je priča ta da se on jako dobro snašao kao vozač. Što je još jako bitno, on je radio krugove u vremenima koja su bila od šestog do 18. mjesta, svi su bili u istoj sekundi. Znači, vrlo mali pomak je trebao da uđe u top ten. U prvom je sektoru čak imao drugo najbolje vrijeme.

U utrci je fantastično postartao i odmah je bio negdje 12., ali jednostavno zbog guma nije mogao bolje. Zaključak je i francuskog tima i nas da je Luka to odradio, recimo, fantastično! Od iduće utrke očekujemo da ćemo biti malo bolji u podešavanju set-upa jer ćemo imati malo više znanja.“

Komentar
Miljenko Nervo, otac



„To je ekipa entuzijasta koji su zajedno sa mnom skupili novce i odlučili smo da se ide u Imolu. Extreme team nam jako puno znači i gospodin Igor koji rješava financijsku konstrukciju. Pokazao je puno takta i smisla za to. Pitanje je samo koliko taj entuzijazam nas može držati. Luka je došao doma i rekao: 'Tata, tamo tko ima jedan šleper je smiješan!'

Gigi [Aljinović] je strašan mehaničar i jako se brzo našao s Lukom. Ima iskustvo i strašno brzo reagira, nije mu teško ništa raditi, znalac je jer je i sam vozio i cijeli život je mehaničar, a konačno, mislim da su se njih dvojica i karakterima uparili. Ekipa je mala i sve dobro funkcionira.
Zahvaljujemo Suzuki racing teamu i sugrađanima koji su pomagali u zadnje tri godine, navijačima u Imoli i onima koji su bili tu u protekle tri godine, a još više našim neprijateljima koji su nas činili jačima!“

Detaljnije o utrkama očekuje vas u Motoreviji 11 (na kioscima krajem 10. mjeseca)






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Honda XL650V Transalp Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-