Motorevija
PRETRAGA
2009-03-31 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

U trećoj godini Motorevijinog izbora Best bike sudjelovalo je ukupno 1365 čitatelja, koji su izabrali svoje favorite u osam kategorija. Najupješniji su bili Yamaha i Aprilia s po dvije titule

I treću godinu zaredom Motorevija je birala naj-motocikle   godine. U izboru za 2009. godinu sudjelovalo je ukupno 1365 čitatelja, koji su pravilnim ispunjavanjem dopisnice (Motorevija 12/2008) stekli uvjete da kandidiraju za osvajanje vrijedne nagrade - honde CBR 125 R.
Motorevijin izbor motocikala godine puno je više od običnog glasanja, a za manje upućene ukratko ćemo ponoviti njegove specifičnosti. Prvo - izbor je podijeljen u osam kategorija, pa svaka od njih pojedinačno slavi svoga pobjednika. Drugo - izbor je međunarodnog karaktera i u njemu sudjeluje 11 europskih motociklističkih magazina naše izdavačke kuće Motor-Presse International. Treće - izbor je ujedno i istaživački projekt koji prikuplja standardizirane podatke o mnoštvu ispitanika u relativno kratkom periodu. Podaci dobiveni u dopisnicama koriste se u svrhu poboljšavanja kvalitete našega magazina te se sustavno sortiraju, obrađuju i analiziraju. Dakle, vaše nam je mišljenje iznimno važno, dragi naši čitatelji.
A vi ste i u 2009. odabrali svoje favorite. Primjerice, da je kawasaki GTR 1400 i ovaj put tourer godine, kao što je aprilia RS 125 najbolja 125-ica. Inače, RS 125 je trijumfirao u devet od 11 zemalja, što ga čini najuspješnijim motociklom izbora. Za njega je u Hrvatskoj u postotku glasalo najviše čitatelja - 24,2 posto.
No, to nije bila jedina titula za Apriliju. RSV4 factory pobuđuje veliki interes, što dokazuju i rezultati vašeg glasanja, koji taj motocikl proglašavaju naj-sportašem za ovu godinu.
Osim Aprilije, i Yamaha se može podičiti s dvije titule: T-max je najatraktivniji skuter, dok je V-max najprestižniji naked. Pomalo iznenađuje odabir honde VFR u kategoriji allroundera, dok HD V-rod muscle dokazuje da ta tradicionalna marka u Hrvatskoj nesumnjivo ima mnoštvo obožavatelja.
Što se može zaključiti iz europskog izbora? Recimo da lokalpatriotizam ne jenjava. Tako su Njemci odabrali čak tri BMW-a, dok su Talijani ljubav izrazili spram dva svoja proizvođača - Aprilia i Ducati - koji su slavili u pet kategorija.
Iznenađenja? Možda španjolsko favoriziranje proizvođača iz Bologne, ili točnije - ducatija desmosedicija RR, hypermotarda i streetfightera.
Da svako tržište ima svoje specifičnosti, pokazuje primjer odabir tourera u Mađarskoj (honda pan european), Njemačkoj (triumph sprint ST) te Švicarskoj (yamaha FJR 1300 A).


REZULTATI PO KATEGORIJAMA U HRVATSKOJ- glasalo 1365 čitatelja

                                                                           
Toureri/sport toureri

 

 1. Kawasaki GTR 1400
 17,5 %
 2. Yamaha FJR 1300 A
 14,3 %
 3. BMW R 1200 RT
 12,9 %


Allrounderi
 


 1. Honda VFR 800
 17,4 %
 2. Yamaha FZ1 fazer
  9,7 %
 3. KTM 990 SMT
  9,6 %

 
Sportski motocikli





 1. Aprilia RSV4 factory
 14,3 %
 2. Yamaha YZF-R1
 13,8 %
 3. Honda fireblade ABS
 12,1 %


Nakedi


 

 1. Yamaha V-max
 10,1 %
 2. Honda CB 1000 R
   8,8 %
 3. Suzuki B-king
   7,3 %


 Cruiseri/chopperi


 
 1. Harley-davidson V-rod muscle
 17,9 %
 2. Suzuki intruder M1800 R2
 11,1 %
 3. Harley-davidson rocker
   7,6 %


Enduro/supermoto


 
 1. BMW R 1200 GS/adventure
 12,3 %
 2. Aprilia dorsoduro
   9,1 %
 3. KTM 990 supermoto
   8,5 %


Motocikli - 125 ccm


 
 1. Aprilia RS 125
 24,2 %
 2. Honda CBR 125 R
 17,4 %
 3. Yamaha YZF-R 125
 10,2 %


Skuteri


 
 1. Yamaha T-max 500
 21,9 %
 2. Gilera GP 800
 14,5 %
 3. Derbi GP 1 125/250
   9,9 %


Predstavnicima tvrtki uvoznika svih poznatijih brendova na hrvatskom tržištu - čestitke!





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R