Avanturistički duh u tajvanskom skuteru snage 29 KS
Skuteri s ambicijama za lagani off-road sve su popularniji. Novo poglavlje otvorila je Honda X-ADV, zatim se u igru uključio BMW s modelom C 400 X, a sada i Kymco pokušava odgristi dio kolača. Ruku na srce, svi spomenuti modeli tek su marketinški profilirani kao enduro-skuteri, ispod plastika je ipak tehnologija namijenjena za kretanje asfaltom. Nazovimo ih crossoverima, baš kao u svijetu automobila gdje su vrlo popularne blago povišene karoserije sa SUV-prizvukom.
Kymco DT X360 pokreće jedocilindarski četverotaktni motor obujma 320 ccm, hlađen tekućinom, koji razvija 29 KS pri 7250 o/min i 30 Nm pri 5750 o/min. Sprijeda se nalazi konvencionalna teleskopska vilica i guma 120/80-14, a straga dva amortizera i guma 150/70-13. Upravo su gume možda i najzaslužnije za off-road šarm, jer riječ je o modelima koji gaznom površinom podsjećaju na gume namjene 50/50, stoga izleti na makadam ne bi trebali predstavljati problem. Kontrola trakcije može se isključiti, pa ostaje opcija da se odradi i poneki power-slide sa skuterom mase 194 kg.
Na popisu opreme nalazi se sustav keyless, dok LED instrumente možete povezati s vašim pametnim telefonom, a tu je i mali pretinac opremljen USB-priključkom. Drugi USB nalazi se u sredini upravljača i taj je praktičniji za spajanje navigacije. Sjedalo je na 800 mm od tla i pod njime se mogu spremniti dvije kacige (vjerojatno ne integralne). Cijene za hrvatsko tržište još nisu poznate.